39

haybinkunduz

bi sen eksiktin ayışığı
Available
Used
Resource Credits
203 Followers
26 Following
May 9, 2018
haybinkunduz
hede-io
6y
RE: Bİ SEN EKSİKTİN AYIŞIĞI
Merhabalar, bilgilendirme için teşekkürler. Peki bu söyledikleriniz yalnız hede özelinde mi geçerli yoksa steemit için de mi bölye?
$ 0.000
0
1
haybinkunduz
hede-io
6y
RE: Bilimsel Paradigma - "Ben Khuncu Değilim"
Tanım ve açıklama var aslında üçüncü paragrafta ama biraz anlaşılmaz olmuş sanırım. Bir bakayım.
$ 0.000
0
haybinkunduz
hede-io
6y
RE: Sarsılmış Bebek Sendromu
Harika! Siz cevap vermeden ben keşfedip düzeltmiştim ve yorumdaki soruyu da silmiştim hazır görmemişken cevap yazmayın diye ama yetişememişim editception oldu. Neyse tekrardan teşekkürler.
$ 0.000
0
1
haybinkunduz
hede-io
6y
RE: Sarsılmış Bebek Sendromu
Merhaba @eyupyusuf, Teşekkür ederim bilgilendirme için ben de nasıl yapmam gerektiğini merak ediyordum.
$ 0.000
0
3
haybinkunduz
hede-io
6y
RE: Osmanlı'da Tarih Yazıcılığı: Vakanüvislik
Ben teşekkür ederim @fidofinans.
$ 0.000
0
haybinkunduz
hede-io
6y
RE: either
genel anlamda düşünüldüğünde verdiğiniz bilgi doğru aslında ancak bir istisnası var. "either" kelimesi olumsuz cümlelerde "too" yerine kullanıldığı zaman tek başına ("or"
$ 0.000
0
1

Follow, be first to know

Nothing found in comments.