Arkadaşlar yeni basladigim icin bi kaç hata yaptım 37 den 7 ye düşmüştü puanim.25 altında oldugu icin minnowsupportu kullanamiyorum.Bana yardim edin hiç artmıyor bu puan.Çok hızlı bi sekilde artırnanın yollari nelerdir?Yapmam gereken birsey var mi?Tesekkurler