31

hamitod

Mihaylovic Kominsky
one
Available
Used
Resource Credits
104 Followers
22 Following
China
February 2, 2018
hamitod
yalnizlik
5y
YALNIZLIK ÜZERİNE BİR SAFSATA
Yalnızlık en ağır başkaldırıdır var olan iğrenç sisteminize. Toplumsal varoluşun önüne koyulabilecek en sağlam set, duygusal yoksunluğa, ayrışma korkusuna, içsel huzurun dengesinin sonsuza dek bozulacağına
$ 0.054
1
hamitod
araf
5y
ARAF
Bugün ki çalışmamızın adı Araf; Geçtiğim yollardan, gittiğim diyarlardan, inandığım insanlardan, kandığım dostlardan, deneyimlediğim tadlardan, aldığım hazlardan, çözüldüğüm kasvetten, tükendiğim umutlardan...
$ 0.000
0
1
hamitod
bos
5y
Sonsuz Keder
Selam Başlığı ne zaman attığımı hatırlamamakla beraber üç beş kelam etmek bugün de derdim. Haydi başlayalım. Aradım... Önce evime girdim. Ayakkabılarımı beyaz dolabın kapağının hemen arkasında yer alan
$ 0.000
3
hamitod
psikoloji
5y
MANİK EPİSOD 02.2019
Manik episod
$ 0.000
1
hamitod
safsata
5y
LEGO
a
$ 0.000
2
hamitod
shit
5y
asdasd
a
$ 0.000
1
hamitod
safsata
5y
Yoruldum
Yıllar birbirini kovaladı ve bendeniz dünyaya yeniden yeniden ve yeniden doğarak ayakta kalmaya çalışan bir kaç "rezil"den biri olarak kendimi ispatladım. Fakat yine de derdimi anlatamadım...
$ 0.000
0
hamitod
shit
5y
UTANIYORUM
Ne yazacağımı yine bilemediğim, varlığıma lanet ettiğim bir günün ortasındayım. Geçmiş, gelecek ve şu anı bir araya getirme takıntısından çıkalı beri ne bir motivasyon var nefes almaya nede bir takat var
$ 0.000
0
hamitod
truth
6y
I AM LOOKING FOR TRUTH (Part 3)
If you are honest to do not being able to do anything, you can pray whatever you believe, you can support some organisation, e.g. to try to be a piece of the paradoxical divine. But you can’t read for
$ 0.000
1
hamitod
truth
6y
I AM LOOKING FOR TRUTH (Part 2)
It had not found that anyone who can reply the why questions; had not seen that anyone who tries to become “nothing” for not being religious, only to live with the whole universal system except you so
$ 0.000
0
hamitod
truth
6y
I AM LOOKING FOR TRUTH (Part 1)
In the journey which with reality, mankind could be transcended with surreality, maybe. However, I supposed that can't be more than that being disease. The reality mustn't be changed in any way; such as
$ 0.000
0
hamitod
poem
6y
Kayıp bir ruhun etrafındayım
Kayıp bir ruhun etrafındayım Gördüğüm bir ben var sanki İşittiklerime inanamıyorum Yutkunduğumda dilim damağıma yapışıyor Ne yana baksam karanlık Fakat bir ses daha işitiyorum her an O ses benim değil
$ 0.000
0
2
hamitod
ben
6y
3
3
$ 0.000
1
hamitod
life
6y
2
2
$ 0.000
1
hamitod
life
6y
1
1
$ 0.000
0
hamitod
life
6y
Fikir Uçuşması...
İstanbul, uğruna savaşlar verilen, kıtalar arası köprü kuran, nice medeniyetlere yuva olan ve de blablabla… Niyetim saygısızlık etmek değil. Bu cümlelerin ruhumuzda uyandırdığı etkinin zerresini zihnimize
$ 0.000
2
hamitod
life
6y
Gözlerimizi Kapatıyoruz
Gözlerimizi kapatıyoruz. Korneanın önüne çektiğimiz ince duvarlardan bahsetmiyorum. Kendimize kapatıyoruz. Annemiz yada babamız henüz biz küçücük çocukken, 4 duvar arasında duramayışımıza yaramazlık dediğinde
$ 0.000
2

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.