Freedom Traveling
Traveller, eternal optimist - traveling around the world with no limits! :)
Available
Used
Resource Credits
367 Followers
51 Following
#15| Meksyk #4 - Ruiny Majów🏛️ problemy na trasie i SKOK Z 10 METRÓW 🌊
#15| Mexico #4 - Mayan ruins 🏛️ problems on the road and 10m JUMP 🌊 Cześć! Czwarta część przygód z Meksyku przed wami. Tym razem 5h oczekiwania na stopa, pomoc lokalnych ludzi, smaczne pomidory za które
$ 0.254
#14| Meksyk #3 - plaże 🏖️, garbusy 🚗 i zatrucie wodą ☠️
Cześć! Zwiedzam dalej Meksyk, w tym odcinku piękne plaże Puerto Escondido, ogromny market uliczny gdzie można kupić nawet żywe zwierzęta, urokliwe miasteczko San Cristobal de las Casas oraz moje problemy
$ 0.348
#13| Meksyk #2 - Piramidy Teotihuacan, czaszki i wulkan Iztaccihuatl [eng sub]
Cześć! Kolejne przygody w Meksyku! Nowe miejsca, nowi ludzie i stolica! Do tego piękne widoki ruin piramid Teotihuacan i wulkan Iztaccihuatl, na który postanowiłem się wspiąć. Tutaj też niespodzianka dla
$ 40.939
5y
#12| Meksyk - Przylot, nieznane ruiny, święto śmierci!
[eng below] Cześć! Prezentuję wam pierwszy odcinek przygód w tej części świata! Po 6 miesiącach w USA przyszedł czas na Meksyk! Nowy kraj, nowy język, nowi ludzie - czy będzie ciężko? A może się poddam?
$ 0.456
#11| USA#7 - KFC + Jack Daniel's i OSTATNIA TRASA BUSA
[eng below] Cześć! To już ostatnia - siódma część przygód w Stanach. Ostatnie już momenty w USA. Czas zakończyć podróż, ale wcześniej muzeum lotnictwa w Waszyngtonie, zwiedzanie stolicy i impreza! Oglądajcie!
$ 0.830
#9| USA #5 - miasto aniołów, upały Doliny Śmierci i Las Vegas
Zagubiony odcinek! Link do wideo: Cześć! To już piąta część przygód w Stanach. Tym razem zwiedzamy miasto aniołów, czyli Los Angeles pożyczonym samochodem, bo bus znowu odmówił jazdy. Ale po lekkich
$ 0.081
5y
#10| USA#6 - Kaniony, Droga 66 i Houston, mamy problem!
Hey! Dawno mnie tu nie było :-) Dużo się działo przez te ostatnie 8 miesięcy. Ale już wracam do was powoli :-) Potrzebuje jeszcze trochę czasu na przygotowanie dalszej części mojej podróży, ale w między
$ 0.082
6y
#25| Brazylia #1 - łódką przez Amazonie i pierwszy stop w Brazylii!
Rano zrobiliśmy zakupy na lokalnym targu i czekaliśmy już tylko na godzinę wyjścia w stronę portu. Próbowaliśmy kupić bilet na szybką łódkę, jednak dla turystów cena jest podwójna i wynosi 160 soli.
$ 0.314
#24| Peru #3 - przeprawa przez dżunglę i Peruwiańskie wesele
Cześć! Znowu długa przerwa na blogu. Przepraszam was za nią bardzo mocno. Tym razem podobnie jak poprzednio miałem bardzo ograniczony dostęp do internetu. Ale już jestem i w najbliższym czasie poleci kilka
$ 1.827
6y
#23| Peru #2 - Iquitos, zatrucie i urodziny.
Sieeeeemanko! W ostatnim wpisie byliśmy kilka dni na łódce w drodze do największego miasta na świecie bez dostępu drogą lądową - Iquitos! A co w tym mieście takiego specjalnego dowiecie się już w dzisiejszym
$ 2.599
#22| Peru #1 - droga przez kanion i łódka do Iquitos
Kolejny kraj, kolejne przygody. Chociaż w tym wpisie aż tylu ich nie będzie. Za to byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni Peru. Z resztą co będę tu streszczał, czytajcie sami 😊 Po przebudzeniu się zaraz
$ 4.141
6y
#21| Ekwador #2 - Skrzynecki park narodowy i ruiny Inków
Siemaneczko! Dzisiaj kolejna porcja naszych przygód w Ekwadorze. Jak do tej pory udaje się nam podróżowanie razem bez problemów czy kłótni. Nawet udało mi się namówić Wojtka na zarejestrowanie na steemit.
$ 2.604
6y
#20| Ekwador #1 - wizyta na równiku i wodospad diabła.
W dzisiejszym odcinku docieramy do geograficznego 'środka ziemi' i mamy okazję dotknąć kociołek diabła! Fascynujące i groźne ale bardzo piękne przeżycie 😊 na szczęście diabeł nie był głodny i nie chciał
$ 3.311
6y
#19| Kolumbia #6 - najwyższe palmy na świecie i problem z opuszczeniem kraju.
Pisząc tego posta zorientowałem się, że nie mam zbyt dużo zdjęć aby wsadzić je między tekst. Chętnie bym wam pokazał gdzie spaliśmy i w jakich miejscach łapaliśmy stopa, no ale ich nie wyczaruje. To uwaga
$ 2.530
6y
#18| Kolumbia #5 - podróż jak uchodźcy i stolica narkotyków
Cześć! W końcu mam internet aby napisać kolejnego posta. Dalej jesteśmy w Kolumbii i tym razem udajemy się do Medellin, stolicy narkotyków. Ale tutaj wyjątkowo czuliśmy się jak w domu i dlatego zostaliśmy
$ 3.149
6y
#17| Kolumbia #4 - dwa napady z nożem i drugi największy kanion na świecie.
Kolejna część przygód w Kolumbii. Tym razem poza super widokami i mega fajnymi ludźmi, przeżyliśmy też chwilę grozy. Nic nam nie jest na szczęście, ale stres był. Z resztą czytajcie sami 😉 Jak to mamy
$ 0.452
#16| Kolumbia #3 - walka z żądnymi krwi muszkami i wolontariat nad morzem
Gotowi na dalsze przygody? No to jedziemy! Wstaliśmy rano spakowani noc wcześniej, zjedliśmy śniadanie i pożegnaliśmy się z naszym hostem Danielą. Czas ruszyć dalej. Autobusem dotarliśmy do drogi wylotowej
$ 4.337
6y
#15| Kolumbia #2 - kąpiel w wulkanie, wizyta w szpitalu i dzikie iguany.
Kolejne przygody w Kolumbii!! Wpadliśmy do krateru wulkanu a ja trafiłem do szpitala. Spokojnie - żyje 😁 Z resztą czytajcie sami 😊 Dzisiaj się porządnie wyspaliśmy 😊 Należało nam się. Leniwie ogarnęliśmy
$ 5.052
#14| Kolumbia - przeprawa na ląd i pierwszy autostop
W końcu udało się przedostać przez dżunglę Darien. W tym wpisie będzie więcej tekstu niż zdjęć, poniosła mnie dusza pisarza 😉 Zaczynajmy więc. Rano wstaliśmy dość wcześnie bo przed 6 aby zdążyć się zebrać
$ 0.424
6y
Wideo #8| USA #4 - wypadek, Kalifornia i miasto duchów.
Przed wami kolejny film. Czwarta część przygód w Stanach! Po przygodach na Alasce czas odwiedzić Kalifornię! Po drodze udzielamy pomocy w wypadku, zwiedzamy winiarnie, śpimy pod mostem i smażymy się w
$ 0.040

Follow, be first to know