RE: Steemmonsters blog by OBN part 8
Hvordan står det til med OneBitGutta? har dere kommet dere over på Hive dere også?
Håper vi kan blåse liv i Norway taggen igjen!
Håper også det går bra med dere med tanke på situasjonen
RE: Steemmonsters blog by OBN part 8