Godt å se at du holder koken enda!
Myggene dere har der oppe er jo på størrelsen med en boing747, galskap!
Jeg er akkurat kommer tilbake eller rettere sakt begynt her på Hive etter en lang pause fra blockchain livet.
Gleder meg til å få se resten av ferie bildene dine.
Ellers håper jeg at alt står bra til med deg og dine, og håper ikke situasjonen har påvirket dere noe særlig.
(husk å bruke Norway taggen, så er det enklere for oss andre å følge med på postene dine)
RE: Evening walk in the mountain.