68

enigmatic

Available
Used
Resource Credits
726 Followers
84 Following
August 18, 2017
enigmatic
application
6y
RE: Voscreen
Tureng bende kullanıyorum özellikle kelimelerin yaygın kullanımını başta sıralaması çok iyi.Fakat bu bilgiden haberim yoktu teşekkürler.
$ 0.022
1
enigmatic
steemix
6y
RE: Dinlenme Modu
Evet bazen sadece oturup izlemek bile dinlendiriyor.
$ 0.000
0
enigmatic
steemix
6y
RE: Gazibeğendi Tepesi
İyi pazarlar :)
$ 0.000
0
enigmatic
steemix
6y
RE: Müslüm Baba
Baba zamansızdır
$ 0.000
0
enigmatic
steemix
6y
RE: Whatsapp Kurucusu Jan Koum
Whatsapp kurulduğu dönemde bu tarz msjlaşma uygulaması çok yoktu.Olmayanı ve potansiyel popülasyonu olması gereken bir uygulama bulmak gerçekten zor iş.Tebrikler ona :)
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: prison break
Kesinlikle bana göre breaking'den bile iyi :)
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: prison break
Var diye biliyorum
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: Manzaralı Hastane
Küçük yaşlarda yaşamıştım gemlikte.Amin aynen öyle.
$ 0.000
1
enigmatic
cointurk
6y
RE: Manzaralı Hastane
Haha, demek bazen ruhun iyileşmesi için bedenin hasta olması gerekiyormuş :)
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: Güzel Bir Gökyüzü Manzarası
Koydum teşekkürler :)
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: Yaza Veda
I'll miss it :)
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: Su Uçuran Şelalesi
İlk denemede yakın almak için istemeden atlıyordum ah amatörlük,sonra isteyerek atladım :) teşekkürler.
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: AKDENİZ DİYETİ
Hep o federallerin işi bunlar :)
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: NANOTEKNOLOJİ-2
Kesinlikle öyle.Sanırım durdurulamayan iki şey zaman ve teknoloji,teşekkürler.
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: The Vikings İzlemeye Tekrar Başladım
GOT İzlemedim fakat ilerde mevcut diziler bitince mutlaka başlayacağım.
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: Öğlen Atıştırması
Sağ olun beraber olsun :) @turkishcrew
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: Huzur
Evet dinlendirici.Benimki de çok tatil sayılmaz değişiklik diyelim.Umarım sonuna yetişirsiniz :)
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: Kripto Haberleri
Emeğinize sağlık
$ 0.000
0
enigmatic
cointurk
6y
RE: Açlıh çok kötü
Haha Teşekkürler :D
$ 0.000
0
enigmatic
tvseries
6y
RE: Yabancı Dizi Tavsiyesi
Mevcut diziler bitince başlayacağım :D
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.