Hey, Comunidad de Hive. despues de un rato sin estar por aca, (Internet/Venezuela) vuelvo a compartir con ustedes, esta vez con una iniciativa genial del pana es bueno que podamos compartir experiencias y así crecer cada vez más, tanto musicalmente así como personalmente, espero puedan disfrutarlo y pues cualquier cosa me comentan y les responderé. Además quiero invitar a mi amigo
a que se una a esta iniciativa, un abrazo!
Hey, Hive Community. after a while without being here, (Internet/Venezuela) I'm back to share with you, this time with a great initiative from , it's good that we can share experiences and grow more and more, both musically and personally, I hope you can enjoy it and well anything you can tell me and I will respond. I also want to invite my friend
to join this initiative, a hug!
Art is the best way to live, enjoy and feel, you never work when you do what you enjoy, you just live.
▶️ 3Speak