Hola amigos de hive hoy "acomodando" un poco mi cuarto me encontré con unas cartas de Sakura Cap Captor me resultaron algo bonitos los dibujos que tenían las misma y sin luz como ya es no normal en Venezuela y sin nada que hacer me decidí a hacer uno de los dibujos de estas cartas dando como resultado este dibujo que les traigo el día de hoy espero les guste y hasta otra mis hivers.
Hello friends of hive today "accommodating" a little my room I found myself with some cards of Sakura Captor Captor they turned out to me something pretty the drawings that had the same ones and without light as it is already not normal in Venezuela and with nothing to do I decided to do one of the drawings of these cards giving like result this drawing that I bring you today I hope you like it and until another my hivers.