39

drhappyfeet

DrHappyFeet
in Turkish & English
Available
Used
Resource Credits
184 Followers
64 Following
Istanbul, TURKEY
February 12, 2018
drhappyfeet
tr
6y
Büyük Şairin Kahve Tutkusu
Kaldi Etiyopyalı bir çobandır ve her gün keçilerini otlamaya çıkarır. Bu rutin geçen günlerin birinde keçilerini yeni bir çayıra götürdüğünde fark eder ki keçileri bu çayırda daha önce görmediği bir bitkiyi
$ 0.085
4
3
drhappyfeet
tr
6y
Türk Kahvesi Nasıl Yapılır? 🇹🇷 ☕️ 😋
Sizlerle Filtre Kahve ve İtalyan kahvelerine dair paylaştığım önceki yazıların ardından, şimdi kısaca bir de Türk kahvesi üzerine birkaç kelam edelim. Türk Kahvesi Roma’da aldığım baristalık eğitimi sırasında
$ 3.126
25
2
1
drhappyfeet
tr
6y
Pratik Mutfakseverlerin Dostu: Yulaf Ezmesi 🍪
Bundan yaklaşık 1 ay kadar önce ilk kez alıp yemeklerde kullandığım ve o günden sonra vazgeçilmezim olan yulaf ezmesinin Eti Lifalif 500 gramlık paketini alıyorum ve haftalarca kullanıyorum. Eşim daha
$ 1.310
6
8
drhappyfeet
tr
6y
Gelmiş Geçmiş En Kolay ve Diyet Ev Pizzası Tarifi 🍕
Aslında bu yazıyı dün yazmıştım. Tam yazıyı bitirmiş görsel düzenlemeleri yapmış etiketleri ekliyorken delete tuşuna yanlışlıkla 2 kez basmamla birlikte tüm emeğim çöp oldu, yazı tamamen silindi. Steemit’in
$ 1.325
5
6
drhappyfeet
tr
6y
Espressolar, Cappuccinolar, Macchiatolar ve Daha Neler Neler ☕️🇮🇹🤗
Kahve yapımıyla ilgili daha önce Filtre Kahve üzerine sizinle bir yazı paylaşmıştım, ama Filtre Kahve işin sadece bir tarafı. Diğer tarafındaysa Espresso bazlı kahveler yer alıyor. İtalya’dan dünyaya yayılan
$ 1.786
29
6
drhappyfeet
tr
6y
Evden Çalışmak: Rüya mı, Kabus mu? 👹
Benim hikayem de aynı, çevremdeki onlarca kişi de evden çalışıyor. Ben plaza yaşamını bırakıp ev konforuna geçeli 2,5 sene oluyor. Her sabah 6'da uyanıp "servis bekle-işe git-bütün gün işin olmasa
$ 0.606
11
11
drhappyfeet
tr
6y
🍇 🍓 🍒 Azı Karar Çoğu Zarar: Meyveler 🍎 🍌 🍉
Bahar aylarına bayılıyorum. Rengarenk çiçekler, hafifleyen kıyafetler ve çeşit çeşit meyveler tabii ki. Bazıları meyve canavarıdır, bazılarıysa hiç sevmez. Ben 2 sene öncesine kadar soyulup doğranıp önüme
$ 1.364
9
4
1
drhappyfeet
tr
6y
Filtre Kahvenizi Nasıl Alırsınız? ☕️👌🏼
Daha önce iyi kahveyi kötü kahveden ayırt etme yollarını sizinle paylaşmıştım. Öncelikle, yapmak istediğiniz kahve tarifine bağlı olarak doğru kahve çekirdeğini alıyor; daha sonra da bunun ihtiyaç duyduğunuz
$ 0.534
21
9
drhappyfeet
tr
6y
İyi Kahveyi Kötü Kahveden Nasıl Ayırırız? ☕️☕️☕️
Son yılların en gözde siparişleri olarak Flat White’lar, Aeropress’ler, Espresso Lungo’lar git gide hayatımızda daha fazla yer edinir oldular. Zaten Türk kahvesi sayesinde mevcut olan kahve kültürümüz
$ 0.072
13
4
1
drhappyfeet
tr
6y
Metabolizma Hızlandırıcı Detoks Çayım
Geçtiğimiz günlerde paylaştığım pizzalı yazıdan sonra biraz mideyi rahatlatacak, yeniden sağlıklı günlere döndürecek bir tarife ihtiyacım vardı. Bugün de akşamüstü çılgınca yağan yağmura yakalanınca eve
$ 0.163
8
13
drhappyfeet
tr
6y
Anavatanı İtalya’dan Muhteşem Pizzalar
İnsan insanlara değil de yiyeceklere aşık olsaydı ben eminim pizzaya aşık olurdum. Söz konusu pizzaysa gerisi hikayedir ve bence kötü pizza yoktur, az malzeme vardır. :) Hayatımda yediğim en güzel 3 pizzanın
$ 0.464
14
7
drhappyfeet
tr
6y
En Güzel Çay Yeşil Çay
Annem nereden öğrenmişse bundan 5-6 yıl önce yeşil çayı öğrenmiş ve marketten Çaykur'un metal kutudaki yeşil çaylarından almış. Evde yavaş yavaş içmeye başladık yeşil çayı. En başta acı geldii zamanla
$ 0.295
14
4
drhappyfeet
tr
7y
Pratik Diyet Kahvaltı Vs Türk Kahvaltısı
Türkiye'de yaşıyorsanız ve boğazınıza düşkünseniz, kahvaltı saati cennetin kapısından girip bir arkadaşa bakıp çıkmak gibi bir şeydir. Bugüne dek 20 farklı ülkede bulundum. Kahvaltısı en bol çeşitli olan
$ 0.087
10
6
drhappyfeet
tr
7y
Detoksa Gittim Dönücem
Kapıya yazı astım dostlar merak etmesin diye. 1,5 ayda 5 kg kaybettiğim diyetim günden güne zorlaşıyor. Aah ah o ilk 2 hafta ne kadar hızlı gitmişti kilolar şimdiyse yapışıp kaldılar sanki üzerime. Sürekli
$ 0.055
4
3
drhappyfeet
germany
7y
Destination of the Day #2: Marburg, Germany
When I plan a vacation in Germany, I usually prefer it to be in a small city rather than a metropolis like Berlin or Frankfurt. I like those small cities of Germany because they are so peaceful, unhurried,
$ 0.000
2
drhappyfeet
tr
7y
Bir tatil köyü olarak Mecidiyeköy
Mecidiyeköy ile ilk tanışmam, İngilizce kursu için yaz sıcağında her gün gidişimdir. Aman aman o ne kaotik, o ne gürültülü korna sesli, o ne pis havalı böyle bir garip dumanlı, o ne insanın insanı ezerek
$ 0.120
8
2
drhappyfeet
tr
7y
Süper Sağlıklı Düşük Kalorili Pratik Yemek Rehberi
Başlıkla beklentiyi yükseltmediğimi umuyorum. :) Bu aralar sağlıklı beslenmeye takmış durumdayım. Sürekli Netflix belgeselleri izleyip internette kaynakça okuyorum. Özetle şunu anladım: Hiçbir şeyin herkese
$ 0.152
6
drhappyfeet
tr
7y
Akıllı Telefonla Yabancı Dil Öğrenmek
Devir değişiyor e tabii Çelik ve teknoloji de değişiyor. Yabancı dil öğrenmek çok eskiden kitaplarla yapılıyordu, sonra mektup arkadaşlarıyla pratik yapılmaya başlandı, sonra dil kursları başladı ve
$ 0.143
7
7
drhappyfeet
istanbul
7y
Destination of the Day #1: Balat, Istanbul
Istanbul is one of the most popular destinations of the world. Each year thousands of tourists visit this city and enjoy its fascinating views, historical places and delicious foods. As a city which inherits
$ 0.000
2
2
drhappyfeet
tr
7y
8 Mart Emekçi Kadınlar Günü Kutlu Olsun!
Eveet yılın o günü geldi çattı. Kozmetikten ev dekorasyona göre birçok markadan hediye(!) olarak indirim mesajları aldığımız, Filli Boya’nın tüm yıl çalışıp hazırladığı reklamla duygulandığımız, geçen
$ 0.000
3

Follow, be first to know

Nothing found in posts.