Качки 🦆.

Привіт вулику.
Ще одна цікава локація в нашому зоопарку,
це ось це місце, де люблять влаштовувати свою тусовку качки 🦆.

Вони вільні - тому можуть літати де завгодно, перелетіти за паркан, для них не проблема.

Я навіть не знаю чі вони входять до складу зоопарку, чі зальотні.
Тому , що в парку, в якому розташований zoo теж багато цих пташок.

Там є невеликі водоймища, де вони полюбляють качатися на воді, (вони ж качки) , а відвідувачі люблять їх годувати.
І їм добре як в парку так і в цьому місці.

Я намагалася, підійти до них тихенько, як агент 007…
На мені , ще була , якась ряба одежина і я хотіла підкосити під свою.

Щоб зробити вдалі фото.

Та ці пильні особи, викрили мене відразу, і ось з таким розмахом крил полетіли від мене подалі.
Я раджу збільшити зображення і поглянути на воду, під птахом , що в злетів….
На на мою думку вийшов чудернацький візерунок, котрий можна поетично назвати - качка в бокалі 🤣

А я - підходила тихо-тихо ….

Ось так буває, коли твої генетичні родичі були в давні ( а може й не дуже ) часи, здобиччю мисливців, і на них обожнювали полювати.

Тому качури й качки за версту чують підступних осіб, що намагаються продертися до них у компанію.

Поки я писала про качок,
Українські виконавці вже почали розкачувати публіку ).
І українська скарбниця поповнилася двома дуетами -

youtu

Ютубчик

Як вам роботи ?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center