44

deepphotography

Available
Used
Resource Credits
623 Followers
65 Following
February 14, 2018
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-10
$ 0.056
305
4
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-9
$ 0.061
303
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-8
$ 0.114
521
1
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-7
$ 0.064
332
1
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-6
$ 0.000
309
1
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-5
$ 0.112
510
2
1
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-4
$ 0.099
507
3
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-3
Birkaç kelam etmelik olsun. Yaz sıcağının hüzün kokusu... Ayrılıkları çağrıştıran yollar... Yeni yollara gark için var olan yollar... Seyredip dalmalık. Dalıp çıkarımlarda bulunmalık. Çıkarımlarda bulunup
$ 0.202
718
7
1
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-2
$ 0.063
307
2
deepphotography
deneysel
6y
Deneysel-1
$ 0.153
716
4
deepphotography
portakal
6y
Portakal Ağacı
Çok küçükken portakalın domates gibi yetiştiğini domatesin de portakal gibi yetiştiğini sanıyordum. Domatesin bir ağacı olmalıydı bana göre. Portakal da kolay ulaşılabilir bi yerde yetişmeliydi. Büyüyünce
$ 0.054
2
4
deepphotography
photo
6y
Ahşap Pencereli Ev
pencere önü saksıları eksik..
$ 0.070
2
2
deepphotography
yesil
6y
Taşların İçinden Caanım...
Güllerin içinden şarkısını taşların içinden olarak değiştiriyorum. Bence bu güzel yeşil canlı kendisine serenat yapılmasını hakediyor.. Kaç canlı taşların içinden can bulup çıkıveriyor yeryüzüne?
$ 0.072
3
1
deepphotography
gunes
6y
Kainatta Bir Zerresin!
Unutma! Göçüp gideceksin ve yanında hiç bir şey görütremeyeceksin. Yanına kalabilecek olanlar güzel bir ruh ve yaptığın iyiliklerdir.
$ 0.085
2
1
deepphotography
photo
6y
Derinlerde Bi Yerlerde
Şu ağaç dalların öğrenebileceğimiz çok şey var. Tam da kurudum derken bir sandalyeye dönüşmüşler hayat gibi...
$ 0.087
2
1
deepphotography
agac
6y
Atalarımız
Bizimde köklerimiz var aynı ağaçlar gibi. Zaten ben insanları ağaçlara çok benzetiyorum. Ağaçlar gibi iletişim halindeyiz. Ağaçlar gibi dallarımız köklerimiz var. Suya ışığa kısaca besine ihtiyacımız var.
$ 0.091
3
1
deepphotography
gokyuzu
6y
Gökyüzü
Buraları bulut hesabı mı yapsam gökyüzü hesabı mı bilemiyorum. Öyle bir seri olsun isterdim sanıyorum. Bir ara instagramda başladım fakat çok istikrarlı olamadım. Bir süre sonra sıkıldım ve paylaşım yapmamaya
$ 0.098
5
1
deepphotography
photo
6y
Farklılıklar Güzeldir
Birbirinin aynısı gibi görünmesine rağmen farklı türler olduklarına inanamadım. Meğer doğa ne kadar da çeşitli... Birbirinin aynısı gibi görünseler de içlerinde farklı yollara ayrılabiliyorlar. Bu beni
$ 0.111
6
2
deepphotography
agac
6y
Işığın Ağacı
Ben buna ışığın ağacı diyorum. Gece olunca görüntüsü değişen bu ağaç ışıktayken enfes bir şekle bürünüyor. Yaydığı güzel enerjinin ise haddi var hesabı yok... Bu benim en sevdiğim ağaçlardan birisi,
$ 0.101
4
1
deepphotography
orman
6y
Orman/Huzur
Durup saatlerce izlenesi bir fotoğraf, gerçeğinin verdiği huzuru düşünemiyorum bile... Acaba sonraki buluşma ne zaman olacak? Veya olacak mı? En kısa sürede kafayı burada yastığa/toprağa dayamak ümidiyle...
$ 0.107
8
1

Follow, be first to know

Nothing found in posts.