57

cuaderno

I am interested in bitcoin, blockchain and some altcoins. Follow me
Available
Used
Resource Credits
703 Followers
204 Following
ISTANBUL
November 13, 2017
cuaderno
busy
6y
RE: Cuteness Is When A Boy Is Trying To Convince His Angry Girl
Sir are you watching turkish movies?
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: Steemit Öğreniyorum_3: Tanınmışlık Numarası Gerçekten Bu Kadar Önemli mi?
Bayagi uzun soluklu bir yazi dizisi hazirladim. Her konu var neredeyse
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: Dünyayı Böyle Adamlar Değiştirecek - Size Spiderman Aramızda Desem İnanır mısınız ?
Izlerken, bahsettigin gibi, aklima gercekten yamakasi geldi.. tebrikler adama. Ne cesaret....
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: Steemit Öğreniyorum_2: Muhteşem Paylaşım Formatı Nasıl Hazırlayabilirim?
👍☺
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: Steemit Öğreniyorum_2: Muhteşem Paylaşım Formatı Nasıl Hazırlayabilirim?
Bence bunu basarmanin tek sirri bol bol yanlis yaparak pratige dokmek. Bazen karakterlerin yerini degistiriyorsunuz baska birsey cikiyor. Html biliyorsaniz onu da markdown gibi kullanabiliyorsunuz.
$ 0.000
0
cuaderno
contest
6y
RE: Guess the price of "Ethereum" (5-28-2018)
$526
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: Steemit Öğreniyorum_1 Takipçi Kazanmak ve Oy Almak İçin Nasıl Etkileyici Yorum Yazabiliriz?
Ben bu "tahammülsüzlüğü" teknolojideki hıza bağlıyorum. Mesela cep telefonu sürekli elimizde ve girmek istediğimiz internet sitesine hemen girsin, videoyu hemen açsın istiyoruz. Böylelikle hız
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: TreasureTeam'e Nedir ? Bize Nasıl Katılabilirsiniz ?
Sbd kabul ederseniz hemen basvurayim?
$ 0.000
1
1
cuaderno
steem
6y
RE: 60 SBD Mega Giveaway Contest: New Milestone - 60 Reputation Score!
Is it really so easy?
$ 0.000
0
cuaderno
steem
6y
RE: My Steem Witness Insights After 3 Months
Ok. Thanx for that
$ 0.000
0
cuaderno
steem
6y
RE: My Steem Witness Insights After 3 Months
Hi sir i am from turkey. I discovered your steemschool.net and that is rwally amazing. I want to translate your "episodes" menu into turkish. Could you give me permission and support?
$ 0.097
2
2
cuaderno
tr
6y
RE: Bilimsel(?) Bir Film Önerisi
Bana mantiksiz gelen sey; insanliktan cikmasiydi 😀. Ben de bir zamanlar vizyondaki tum filmleri izliyordum. Simdi vaktin azligindan dolayi bunu beceremiyorum.
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: Bilimsel(?) Bir Film Önerisi
Bence konu guzeldi fakat sonunda bayagi bir sacmalamislardi. Limitless daha mantikliydi
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: İleri Tarihli Paylaşım Yapmak!
Rica ederim
$ 0.000
0
cuaderno
contest
6y
RE: 17 SBD Resteem Giveaway! Altcoin Fantasy + Steemit
hi friends. my ACF username is cuaderno
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: İleri Tarihli Paylaşım Yapmak!
Tesekkur ederim
$ 0.000
0
cuaderno
kusadasi
6y
RE: CoinplugTurk STEEM Bluepaper ve SMT Whitepaper'ı Türkçeye Çeviriyor
7 gün gibi bir onaylama süresi istiyor. Doğrudan ulaşamıyoruz maalesef :-(
$ 0.000
0
1
cuaderno
kusadasi
6y
RE: CoinplugTurk STEEM Bluepaper ve SMT Whitepaper'ı Türkçeye Çeviriyor
Tam da bu konuyu arastiriyordum. Hatta @anadolu sagolsun yonlendirmeleri sayesinde baslamistim. Artik sizi bekliyorum.
$ 0.000
0
3
cuaderno
tr
6y
RE: Steem Power Biriktirmek Üzerine
Tesekkur ederim.
$ 0.000
0
cuaderno
tr
6y
RE: Otomatik Oy Nasıl Kullanabilirim?
Rica ederim.
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.