Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
일부러 에어컨을 껐어
일부러 에어컨을 껐어
cocorush
(51)
Published in
#kr-gazua
Words
0
Reading
0 min
Listen
Play
2018-07-16 11:31
왜냐면
맥주를 마시고 싶거든?
근데 시원하니까 그 맛이 잘 안날것 같아서 껐어
더워지면 맥주꺼내서 마셔야지~ ㅋ
kr-gazua
2018-07-16 11:31
cocorush
(51)
via
steemeasy
This post was published via steemeasy. Ecency is not the originator or editor of this content and displays it for discovery purposes only.
$ 0.312
4
Read next
[카일의 수다#834]퇴근 후 맥주 한잔 참 좋은데…
My Actifit Report Card: April 15 2026
My Actifit Report Card: April 08 2026
Show 6 comments