Merhabalar. Bugün kısa aralıkla iki yayın açtım. 3 saatten fazla canlı yayındaydık. Draki kulesi ile başladığımız yayına Pk ile devam ettik. Kanalımızı destekleyen kişiler diğer günlere göre daha fazlaydı. Bu da benim için sevindirici bir haber oldu. Epic sahnelerin bol olduğu bir yayındı. Yalnızca iki kişi iken sekiz kişilik bir ekibe karşı kazandık. Kahkaha ve esprinin bol olduğu bir yayın oldu. Kısa bir süre korona virüsü hakkında da konuşma imkanımız oldu. Bu virüs sebebiyle hayatını kaybedenlere baş sağlığı diliyorum.
Yayından bir sahne ve yayın özetini aşağıya bırakıyorum. Herkese iyi akşamlar.