Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
비엄청온대
비엄청온대
chachac
(48)
Published in
#kr-gazua
Words
0
Reading
0 min
Listen
Play
2018-05-15 13:21
좋쟈나~~>_<
ㅋㅋ 퇴사해서..
비오는날 집에서뒹굴딍굴 잠만자면 정말좋자나아아앙~ㅋ
부럽지 ..
근데 왜케 스트레스가많은지 모르곘다..
kr-gazua
2018-05-15 13:21
chachac
(48)
via
steemeasy
This post was published via steemeasy. Ecency is not the originator or editor of this content and displays it for discovery purposes only.
$ 1.081
4
Read next
물론이죠! 다음은 트위터용 짧은 게시물 제목 몇 가지입니다
[돌핀이] 낮에는 덥네
[카일의 일상#864]만화카페닷!
Show 2 comments