30

camillos

Kamil
Stare Metody nie otwieraj膮 nowych drzwi 馃槑 Old methods do not open new doors 馃檪
Available
Used
Resource Credits
20 Followers
5 Following
Cze艣膰 ! Troche mnie tu nie by艂o ale to wina projektu kt贸ry chce si臋 podzieli膰 馃檪
Miesi膮c czasu tyle zaje艂o mi 偶eby wsZystko dogra膰. I teraz mam dla Was poradnik jak zarabia膰 bez inwestycji 馃檪 jest to alternatywa dla os贸b kt贸re nie maja pieniedzy na pierwsz膮 inwestycj臋 a chc膮 zacz膮膰
$ 0.000
2
4
camillos
pl-artykuly
7y
Jeden z lepszych teledysk贸w o tym czego jeste艣my 艣wiadkami.. Sprawd藕 Video w opisie ! PROPAGANDA IS NOW! Manipulate from all sides, wake up with him I will be too late. Check Video in the description! END OF DAYS ( PL/ENG )
Albo jeste艣 tego 艣wiadom, albo ta艅czysz jak ci zagraj膮.. PROPAGANDA To jest to co robie od d艂u偶szego czasu na Facebooku, Instagramie i teraz na Steemit. Nie jestem jakim艣 fanatykiem histori spiskowych
$ 0.000
5
3
camillos
tutorial
7y
A Was co motywuj臋 ?? What motivates you ?? ( PL/ENG )
Mnie moja rodzina i ch臋膰 pomocy innym. Na zdj臋ciu Ja z moj膮 偶on膮 Maj膮 i cudown膮 c贸reczk膮 Nikol膮. Opr贸cz rodziny trzymam si臋 paru wa偶nych sposob贸w sprawd藕cie i dajcie zna膰 jakie Wy macie 鉁岋笍 Zadbaj o dobr膮
$ 0.219
9
4
Cze艣膰 jestem nowy na Steemit 鉁岋笍 I wiem 偶e mog臋 wam przekaza膰 du偶o warto艣ciowej tre艣ci 馃檪 Hi, I'm new to Steem 馃檪 I know I can give you a lot of valuable content 馃檪
Mam na imie Kamil pochodze z Kalisza Wielkopolskiego w Polsce i zajmuj臋 si臋 szeroko poj臋tym zarabianiem w internecie. Interesuje si臋 te偶 rozwojem osobistym, uczestniczy艂em w wielu szkoleniach i nie zamierzam
$ 1.322
21
20

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.