Bahar ayların gelmesiyle birlikte doğa canlanmaya başladı Sokağımızda ara sıra toplayıp getirdiği otları satan bir babamız var ben de en çok kek toplayıp geldiği zamanları gözlüyorum , kekik evimde bolca kullandığım bir bitkidir.
Bu mevsim de bir kaç bağ alıp iyice kurutup kavanozlara dolduruyorum. Kış aylarında vazgeçilmezim