RE: Hive'da Yakaladığım Arkadaşlar
Merhaba, henüz arkadaşınız değilim ama yine de yorum atmaktan alamadım kendimi :)
Adınızı daha önce duymuştum, topluluk için yaptığınız şeyleri. Ben henüz çok yeniyim ama umarım burada kalıcı olurum. :)
Çok güzel bir post olmuş, elinize sağlık.
RE: Hive'da Yakaladığım Arkadaşlar