"sıçtığımız altın olsaydı fakir götsüz doğardı"
bu deyimimizde fakirin bahtsızlığı vurgulanmak istenmiştir. eğerki boşaltımı gerçekleştirilen dışkı bok olsaydı fakirlerde o boku sıçacak götün olması söz konusu olmazdı. yani biz zaten zengin olacak olsak btc ye zaten bulaşmazdık gibi :d !