Lahore ke chote se ilaqe Ichhra ke ek purane kiraaye ke makaan mein Sameer rehta tha. Sameer ke paas na apna ghar tha na paise, lekin uska dil saaf tha aur woh dikhne mein behad achha ladka tha.
Wahan se door Gulberg ke shandar banglay mein Zoya rehti thi. Zoya behad khoobsurat aur haseen ladki thi.
In dono ki mulaqat Punjab University ki canteen mein hui aur pehli hi nazar mein dono ko saccha pyar ho gaya.
Sameer aur Zoya ke beech ki muhabbat din-ba-din gehri hoti gayi. Zoya ne kabhi Sameer ki garibi nahi dekhi.
Isi dauran Sameer ki dosti Ajit se hui, jo Model Town ka rehne wala ek amir ladka tha.
Model Town mein uska ek shandar bungalow tha jahan mehangi gaadiyan khadi rehti thin.
Sameer har baat Ajit ko batata tha. Lekin Ajit ke dil mein Zoya ki khoobsurati dekh kar jalan aur hawas bhar gayi. Ek raat jab Zoya akeli laut rahi thi, Ajit ne uski raah roki.
Ajit ne Zoya ko zabardasti apni black luxury car mein qaid kar liya.
Aur apne secretly farmhouse le gaya.
Farmhouse ke andhere kamre mein Ajit ne Zoya ko qaid kar rakha tha. Zoya khauf se kaamp rahi thi aur madad ke liye pukhar rahi thi.
Zoya ko rassi se baandh diya gaya tha. Uske aanso thak nahi rahe the, lekin uske dil mein sirf Sameer ka naam tha.
Jaise hi Ajit ko thodi der ke liye mauka mila, Zoya ne chabi haasil ki aur darwaze se bahar ki taraf daud laga di.
Lekin Ajit ne use dekh liya. Raat ke andhere mein, chaku haath mein liye woh Zoya ke peeche bhaagne laga.
Bhaagte bhaagte Zoya zameen par gir padi aur bebasi se rone lagi.
Sahi waqt par Sameer wahan pahunch gaya. Apni mohabbat ko bachaane ke liye usne Ajit par fire kar diya.
Is pure khaufnak manzar ke baad Zoya Sameer ke saamne apne aanso na rok saki aur bilakh kar ro padi.
Khabar milte hi police mauqe par pahunchi. Kamre ke farsh par khoon se sani chhuri aur ek toota hua mobile phone pada hua mila.
Police ki gaadi purani imarat ke bahar pahunch chuki thi aur muamle ki tafteesh shuru ho gayi.
Sab kuch theek hone ke baad, Sameer aur uske dost ne ek naye siray se apni zindagi ki shuruaat ki.