This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Colonia din Câmpia Mică 1


source

După ce și-a amintit originile și manierele ridicole, după ce a subliniat cât de mult colonizarea umană a pus în pericol echilibrul fragil al familiei sale, Elyangre a ajuns la un aspect mai personal al situației! - ... de douăzeci și cinci de ani, am locuit într-un oraș Pirate. Timp de zece ani am scurs Zona Galactică unde era. Dar, locul unui Wolf este și va fi întotdeauna în Munții săi. Dacă nu fizic, trebuie să lase urme de suflet. Mi-ar fi trebuit aproape treizeci de ani, mai ales în ultimii trei ani să o înțeleg, să o rezolve. Și pentru pachetul meu, prin Lupul meu sunt prezent. Încă nu sunt în măsură să măsoară amploarea atașamentului meu față de această lume, dar acum este discret. Din acel moment, nu mai este problema să plec de cealaltă parte a vieții mele, lăsându-i pe ei cu un risc major pentru supraviețuirea lor. Ochii verzi ai apei s-au aprins. - Colonia din Câmpia Mică are nevoie de apă, dar rezervele sunt în principal - aproape exclusiv mai corect - pe teritoriul Munților Vallarna unde mina mea trăiește! Rețeaua de conducte a stației Siphoning se aruncă în inima Câmpiei noastre Mari pentru a aduce apă de la fețe de masă la piscinele dvs.
Această taxă, conform planurilor și proiecțiilor pe care le-am studiat, se face într-un mod complet anarhic. Acesta este motivul pentru construirea laContre Central al Termophène parlamentare, care se află pe lepassage conductei și, prin urmare, devine un zid de protectionentre lavete noastre si tevi excesive de pompare. Tânărul lup își așeză mâinile pe ambele părți ale biroului. - Prin urmare, este un status quo decât de noi extermine unebonne o dată pentru totdeauna, colonia nu dispune în mod liber de eau.Il nostru, prin urmare, trebuie să negocieze, astfel încât ambele părți implicate sunt leurcompte și evitând în același timp maxim contactele dintre lupi și oameni. Mi-am pus soarta în mâinile parlamentarului Termotan ... voi rămâne la dispoziție timpul necesar pentru a pune bazele unui acord inovator. Vă las toate cependantavant judecata deciziei: continuați cu stația Siphonagesans schimba ceva, sau o pereche cu cele două posturi de Ascend pompageéquitable sau o poveste la UnionGalactique Parlamentului, sau pur și simplu acest lucru se va încheia în Confruntarea armată și monnavire pot să mă alăture în câteva zile! Pentru că, după expresia desromanii stației: nu voi lăsa pe nimeni să-mi facă rău pentru mine și voi folosi toate mijloacele de care dispun pentru a face acest lucru; și fără să se laude: au tendința de a deveni nelimitate! În timp ce anterior, spre deosebire de sinele său interior, Elyangre a vorbit calm, chiar, el a terminat, ridicând vocea, respirația responsabilă de amenințări și furie, în timp ce animalul în discursul el ranimantaprès că el aruncase totul departe.