Tekrardan merhaba ve yeni bir soluk

Eeeevet, nerde kalmıştık!
Herşey, dün eski arşivlerimde steemit'e ait şifrelerimi bulmamla başladı(aslında, tersi taraftan bakınca, şifreleri kaybetmemle başlamıştı). Hem şifre sorunu hem de günlük koşturmacalar(zamanla anlatırım) yüzünden, blog yazma, Blockchain/Crypto dünyasından uzak kalmıştım.
Dün, söz konusu şifreleri bulduktan sonra bir post yayınladım. Ama ortada bir anormallik hissediyordum.

image.png

Ukrayna'daki evimin penceresinden dışarı bir bakış

Hem birkaç yorum hem de birkaç araştırma neticesinde, son 1 yılda Steem etrafında dönen olayları ve sonuçları gördüm. Daha sonra sevgili @damla'nın da yorum yapmasıyla, çoğu kişinin buraya taşındığını gördüm(@emrebeyler de burdaymış).

Şimdi, herhangi bir SEO vb kopya durumu olmaması adına, diğer tarafta yazdığım şeyleri buraya birebir yazmak istemiyorum :) Özet olarak, eski dostları tekrar bulacağımı umuyorum. O sürede de yazacak bir sürü konu oldu ayrıca.

Öyleyse haydi başlayalım :)

Gününüz ve haftanız güzel olsun,
Stay Tuned for the next episode.

P.S: Eğer bu HIVE aşağıdaki grafikteki HIVE ise, geldiğimi duymuş ve ona göre tepki vermiştir :)

image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency