Pedometer - Step Counter & Weight Loss Tracker App | Pedometer Kullanımı ve Ayarları | Turkish Video Tutorial

Ne öğreneceğim?

  • Pedometer isimli uygulamanın nasıl kullanılacağını öğreneceksiniz.
  • Pedometer isimli uygulamanın ayarlarının nasıl yapılacağını öğreneceksiniz.
  • Pedometer isimli uygulama ile ilgili birkaç ek bilgi öğreneceksiniz.

Gereksinimler

  • Android işletim sistemi
  • Akıllı telefon
  • Pedometer

Zorluk

  • Temel

Açıklama

Merhaba arkadaşlar, bu eğitim videosunda açık kaynak kodlu olan Pedometer uygulamasını anlattım. Uygulamadan bahsetmek gerekirse, uygulama bir adım sayar yani yolda yürürken kaç adım attığınızı, kaç kalori yaktığınızı, kaç km/s hızla gittiğinizi ve tüm bunları ne kadar sürede yaptığınızı gösteren bir uygulama. Ayrıca uygulamaya girdiğimiz an bizi günlük, aylık ve yıllık grafikler karşılıyor.

Uygulama içinde, Pedometer'ın düzgün çalışması için yapılması gereken ayarlardan bahsettim, uygulamanın kullanımını ve ne işe yarayacağı hakkında bilgiler verdim. Pedometer Android uygulaması tamamen ücretsiz olup açık kaynak kodlu bir yazılımdır. İndirme bağlantısını ve GitHub bağlantısını en aşağıda bulabilirsiniz. Daha fazla ayrıntı için videoya geçelim.

Video Tutorial

Bağlantılar



Posted on Utopian.io - Rewarding Open Source Contributors

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now