This content got low rating by people.

#7 – Haftanın Kitabı: Toyota Ruhu


Toyota Ruhu

Toyota Üretim Sistemi'nin Doğuşu ve Evrimi


Yazar: Taiichi Ohno

Çevirmen: Canan Feyyat

Yayınevi: Scala Yayıncılık



Toyota Üretim Sistemi’nin baş mimarı olarak kabul edilen Taiichi Ohno’nun kaleminden aktarılan kitapta; Amerikan Toplu Üretim Sistemi’nin anti-tezi olarak ortaya çıkan Toyota Üretim Sistemi’nin doğuşunu ve gelişim sürecini anlatılıyor. “Hep daha hızlı ve daha fazla” ideolojisinin kayıplara neden olan büyük miktarlarda satış kavramının tam tersini söylemektedir. Toyota Üretim Sistemi, sektörde rakiplerinden geride kalmasına rağmen mucizeyi gerçekleştirerek şirketler tarihindeki en büyük başarı öykülerinden biri olmuştur. Kitap, Japonya'nın İkinci Dünya Savaşı’ndan sonra başlayan olağanüstü yükselişine ışık tutuyor. Mühendislerin kesinlikle okumasını tavsiye ettiğimiz kitap, girişimciler için de yol gösterici niteliğinde.

Keyifli okumalar.


Önceki yazılarımızı okudunuz mu?

Bitcoin Kan Kaybediyor! Peki Sebebi Ne?

Facebook Kripto Para Reklamlarını Yasaklıyor


Destek

BTC Adres: 1FX7pgJWa3PFr9akLYUopeVhpK9G23jmeY
ETH Adres: 0xda6c81fdbcb9d568d293ce599c96e9f55b6e0c41
LTC Adres: LX2KU72jS3tNxgXvjeq6q5B94qZPXNvw91

STEEM veya SBD göndererek de destek olabilirsin.


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now