Blocktrades ile En Masrafsız Şekilde Hive Alım - Satımı (Hive Listeleyen Borsalar 2)

image.png

Blocktrades, steem blokzincirinin kuruluşundan itibaren yer alan bir şirkettir. Steem ekosisteminde yer aldıktan itibaren, ekosistemdeki kullanıcılara büyük katkı sağladığını kısa bir araştırma ile görebiliriz. Kuruluş tarihi ile ilgili bilgi yok, muhtemelen steem blokzinciri ile birlikte hayat bulmuştur.

Her borsada olduğu gibi blocktrades şirketi de kripto para transfer ücretini kullanıcıya yansıtmaktadır. Insanlar blocktrades ile işlem yaparken hesaplarına eksik miktarda kripto para , daha doğrusu yüksek komisyonlu kripto para geldiğini düşünür. Blocktradesin kendi komisyonu ve transfer ücretini düşündüğümüzde aslında bu çok da şaşırtıcı olmamalı.

Blocktrades ile Hive Alma

Blocktrades ile işlem yapmak için daha önce üyelik gerektirmiyordu şimdi ise işlem yapmak için üyelik zorunlu. Buraya tıklayarak üyelik oluşturabilirsiniz. Mail onayını gerçekleştirdikten sonra blocktradese giriş yapmanız gerekiyor.

Şimdi geldik en önemli kısma. Adım1: Sol üstte bulunan Quick Trade segmesine tıklıyoruz. Ardından karşımıza bazı kripto paralar çıkıyor. Hepsiyle Hive alamıyoruz. Bitcoin, Dash, Litecoin, Dogecoin, Ether (Usd Coin, USDT), Monero, Hive Dollar ve Steem ile Hive satın almamız mümkün. Tek tek deneme yaptım, bütün kripto paraların komisyonu aynı. Hive Dollar ile Hive almayı mantıklı bulmuyorum çünkü Hive Market'te komisyonsuz şekilde Hive Dollar ile Hive satın alabilirsiniz. Blocktrades'te 10 HBD ile 24,026 Hive alınırken Hive Markette 10 HBD ile 25,60 Hive alabilirsiniz.

litecoin.png

Şimdi bir sonraki adıma geçelim. Litecoin üzerinden ilerleyelim, borsalardaki komisyonu makul seviyede olduğu için. Litecoin dışında Dogecoin'in de borsalardaki komisyonu oldukça düşük. Adım 2: ''Send'' kısmından Litecoini seçiyoruz. Karşısında ''Receive (estimated amount)'' var, ordan da Hive seçiyoruz. Resimde görüldüğü gibi bugünkü kura göre 10 Litecoine karşılık 1217.34 Hive alabiliyoruz.

tht.png

Adım 3:

''Your receive address'' yazan kısmın altına Hive'deki kullanıcı adımızı yazıyoruz. Ben kendi kullanıcı adımı yazdım (tht). Bir alt kısma da isteğe bağlı olarak açıklama bilgisini giriyoruz. Sonra ''Get a new Deposit Address'' segmesine tıklıyoruz ve bize göndermemiz gereken Litecoin adresini veriyor.

Blocktrades ile Hive Satma

Doğrusu ben Blocktrades ile Hive satmayı mantıklı bulmuyorum. Çünkü hem transfer ücretini hem de kendi komisyonunu bizden alarak transfer işlemini gerçekleştiriyor. Bir tek Hive listeleyen yabancı borsalarda hesabınız yoksa Hive satma işlemi için blocktrades kullanmanızı önerebilirim. Tek tek deneme yaptım 10 Hive satarsanız bugünkü kura göre 2 dolar, 100 Hive satarsanız 4 dolar toplam ücret ödemeniz gerekiyor. Yine de Hive satarken karşılığında Litecoin ya da Dogecoini talep etmekte fayda var. Bitcoine göre daha az ücret ödemeniz gerekli.
Hive satarken yapmamız gerekenler;

image.png

Adım 1: ''Send'' kısmından Hive, Receive (estimated amount) kısmından da Litecoin'i seçiyoruz.

image.png

Adım 2 ''Your receive address'' yazan Litecoin adresimizi yazıp ''Get a new Deposit Address'' segmesine tıklıyoruz. Sonra HiveSigner ya da Manuel transfer ile işlemimize devam ediyoruz. Manuel Transferi seçtim. Aşağıda göndereceğimiz adres ve memo bilgileri yazıyor. Hive Wallet hesabımızdan transfer işlemini aşağıdaki görseldeki gibi tamamlıyoruz. Hesabımda 100 Hive olmadığı için ''Insufficient funds'' uyarısı verdi. Hesabımda 100 Hive olsaydı işlemim sorunsuz şekilde tamamlanacaktı. En sonda da Next'e tıklayıp Active Key şifremizi girip işlemimiz sonlanıyor. Yoğunluğa göre işlem süreleri uzar ama 30 dakika içerisinde Litecoin tutarı hesabınıza ulaşacaktır.

image.png

Blocktrades İletişim

Herhangi bir sorun yaşamanız halinde @blocktrades'e @blocktrades üzerinden ya da kendi web sitesi üzerinden ulaşabilirsiniz.

HIVE LİSTELEYEN BORSALAR SERİSİ
1) Bittrex

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency