Arafta Bir Başına

Araf.jpeg


Harabelerden bozma duyguların göğsüme yapışması sebebiyle
İçimde dolanan kemirgenleri kusmak üzere çıkmıştım bir ağacın tepesine
Kasavete hapsolmuş göklerin lanetiyle karşılaştı gözlerim
Ve saklandığım tüm yapraklar kaçışmıştı

Baş başa kaldığım bir lanet
İçimde güç bulmuş kemirgenler
Bir meleğin tekmesi mabadımda
Ağaçlardan artistik düşen ben
Bulutlardan bozma gölgelerin sırtında
Azap çekmiş bir gitar sesi ile yankılandım

Bütün canlarım acımıştı
Siz yoktunuz hiçbir yerimde
Olsaydınız çok ağlayabilirdim
Hiç ağladım
Kimse olamamışken
Kim oldum

Kemirgenler lokmalarını yutamadılar
Ve artık kemirmiyorlardı

Bir tütün yaktılar içlerimde
Dumanım tepemde
Tüte tüte yürüdüm toprağın üzerinde
Lanet ise koşa koşa dağılmıştı göklerden
Ağaçlar oksijen basıyorlardı

Oksijenden doz aşımı bulanmıştım
Tutamadım kendimi
Kustum tümden gelen kemirgenleri
Ben kustum toprak kudurdu
Cehennemin alevleri filizleniyordu sanki

Küresel ısındım
Kaçacak yer arandım
Kararmış bir kozalaktı bulduğum
Üzerinde koskoca bir şehir kurulu
O şehirde siz vardınız

Sarılmalarınıza koşmak
Şehrinize sığınmak istedim
Tanımadınız beni ve almadınız içeri
Belki de tanımamışlıktan geldiniz

Hiç ağlamak istememiştim
Ama
Kanatlı bir geyiğin yüreğini titretecek kadar çok ağlamıştım bu sefer

Gökten inen köpekbalıkları sarıldılar bana
Ben gittim bir ağaca saldırdım
Ağaç dağa kaçtı
Dağ içime
İçimde kemirgenler yeşerdi

Duygularımdan bozma harplerin sonucu
Tüme varan yeşil kemirgenler
Yine kahverengi


Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
28 Comments
Ecency