Hazırladığım 40 İçerik

Selamlar, yeni bir "Bilbo'ya Anlatır Gibi Steemit" serisine hoş geld... Ooo bu kadar resmiyete gerek yok :D

Evet bu seri için en son iki ay önce içerik yayınlamış gibi duruyorum ama işler öyle değil. Bu geçen süre içerisinde @kusadasi ekibine dahil olarak @cpxturk-destek hesabı ile "Bilbo'ya Anlatır Gibi Steemit" serime kısmen devam ettim diyebilirim. Orada onlarca içerik yayınlayarak insanlara Steemit hakkında bilgiler vermeyi amaçladım.
Bunları kendi hesabımda da yayınlayabilirdim tabii ama yayınladığım her içeriği trendlere çıkartarak daha fazla kişinin görebilmesini sağlayamazdım. Zaman değişti tabii ve artık ekipten ayrıldığıma göre seriye buradan devam edebilirim :)

Ki bu yöntem bile pek başarılı olmuş değil çünkü unuttuğum bir şey vardı o da bu topluluğun YAZILANLARI OKUMADIĞI

Şimdi @sauronbey ve @cpxturk-destek hesapları için hazırladığım içerikleri listeleyerek hepsinin tek bir yayında birleşmesini sağlayacağım.







@cpxturk-destek hesabından rehber yazıların paylaşımı yapılmaya devam ediliyor takip edebilirsiniz


Serinin Adı Neden Bilbo'ya Anlatır Gibi?

Bilbo, LOTR evreninde geçen bir karakterdir ve tam adı Bilbo Baggins'dir. Bilbo uzun yıllar boyunca güç yüzüğüne (benimm) sahip olarak yaşamıştır ve yüzük ona yaşlanmama özelliği ve çeşitli güçler vermiştir ama Bilbo yapılan bu iyiliği anlamayıp yüzüğün gerçek sahibi olan Sauron'a teslim etmek yerine büyük bir hata yaparak yüzüğü yok etmek isteyen Hokkabaz Gandalf ve saz arkadaşlarına teslim etmiştir.
İşte bu sebepleeeee... Sebep yok arkadaşlar :D yukarıda yazdıklarım da tamamen laf kalabalığı yapmak için yazılan BOŞ şeylerdi. Serinin adını "Bilal'e Anlatır Gibi" yapmak istedim ama tepki çekerim diye Bilbo yazdım :D Bu arada Bilbo adamdır ve yüzüğe köle olmayan tek insandır.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
22 Comments
Ecency