Dark Tanıtım - Asıl Soru Nerede Değil, Hangi Zamanda?

Arkadaşlar merhabalar bugün farklı olarak bir dizi tanıtımıyla karşınızdayım :)




Aslında bugün farklı bir diziyi anlatacaktım ama ilk bir kaç bölümünü izlediğim Dark beni çok etkiledi ve bugün paylaşacağım yazımda bundan bahsetmek istiyorum eğer bugün 10 bölümün tamamını izleyebilirsem yarın da incelemesini hazırlamaya çalışacağım.

Dizimiz ilk olarak 21 haziran 2019'a götürüyor bizi ve karşımıza kendini asmakta olan ve arkasında bir mektup bırakan bir adam görüyoruz. Daha sonra 4 kasım 2019'a ilerliyoruz ve babasının ölümünü kabul edemeyen, bu yüzden de 2 ay kadar okula ara verip ilaçlarla tedavi gören bir çocuğu görüyoruz.
Dizi Winden isimli küçük bir Alman kasabasından geçiyor. Kasabada kaybolan çocukları ve onları arayan ailelerin karmaşık olan ilişkilerini ve yaşamları anlatılıyor. Kasabada yaşanan bu kayıp çocuk ve tuhaf olaylar ilk kez yaşanmamış ve sanki uzun zaman önce yine aynı kasabada bu tür olaylar gerçekleşmiş gibi.





Dizinin havası yaşanan ve yaşanacak olayları ilk bölümden çok güzel yansıtıyor, havanın içe kapanıklığı alttan alttan gelen o müzikler gerçekten mükemmel diyebilirim.

Dizi, izleyicileri tarafından Stranger Things'e benzetilmiş hatta çok daha iyi olduğu söyleniyor. Ben daha diziyi bitirmediğim için bu konuda bir şey söylemek için erken olacaktır ama şunu söyleyebilirim Dark kendini izlettiriyor yani bir sonraki bölümü açmamak için büyük bir nedeninizin olması gerekiyor :)


Ne demek Sauron'u Takip etmiyorsun??!1!1?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now