This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Annelik Hakkında Ödüllü Yarışma

Merhaba arkadaşlar kedilerimden daha önceden çok kez bahsetmiştim. IMG-20171126-WA0006.jpeg
Öncelikle kameraya bakan kedimi kaybettik. Daha sonrasında sağ üstte bulunan sol üstte bulunan kedinin annesi köpekler tarafından öldürülmüş. Bu olay bizi derinden etkiledi en büyük kedimizdi ve yavruları olacaktı. Üstelik adıda hareketlerinden dolayı akıllıydı bizi hep anliyormuş gibi davranır hep olgun hareket ederdi.IMG_20180421_145843.jpg
Sanırım annesinin ölüsünü gören "maymun" 1 yaşındaki kedimiz yemekten kesildi. En sevdiği şeyleri veriyorduk fakat hiçbir şey yemiyor içiyordu. 3 günde azıcık sütü bitiremedi. Doğduğundan beri neredeyse hiç annesinden ayrılmamıştı ve bu onun için çok zordu. Ben öğrenci olduğum için uzun süredir göremiyordum. Annesinin ölümünden 3 hafta sonra gelebildim. Hareketleri değişmiş adı gibi maymunluk yapar salata kavun gibi şeyler tüketmeyi severdi fakat yemek yemeği pek sevmezdi. 3 haftanın ardından onu yine pek yemek yemeyen salataya bayılan ve sakin bir halde gördüm. Annesinin ölümü onu çok derinden etkilemişti. Annesinin ölümünü ben bile çok derinden hissediyorum. Hayvanda olsa annesizlik ve annesini kaybetmek onu çok etkiliyor bunu çok net biçimde hissettiriyor.IMG_20180421_145753-EFFECTS.jpg
Şimdi ise akıllının anısına ve tüm anneler için bir yarışma düzenlemek istiyorum.

YARIŞMANIN KONUSU

Annelik ve anneler hakkında bir yazı yazmanızı isteyeceğim. İslamiyetteki yeri, geleneklerimizdeki yeri birde hikâye isteyeceğim.

KATILIM KOŞULLARI

Bu postu upvote ve resteem yapmak ve yarışmaya katıldığınızı anlamam için postunuzun linkini yorum kısmına yazmak.
Postunuzda #tr tagını kullanmanız.
Kelime sınırı yoktur.
28.04.2018 Saat 23:59 'a kadar katılabilirsiniz. Sonuçları 30.04.2018 Saat 15:00 'a kadar açıklamış olmayı planlıyorum.

ÖDÜL DAĞILIMI

  1. 1 SBD
  2. 0.75 SBD
  3. 0.25 SBD