This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Bir Türk olarak ben utandım...

arkadaşlar @galasek adlı kullanıcı beni ve eşimi birlikte yarışmalara katıldığımız için şikayet etmiş. aylardır yarışmaya katılıyorum eşim de hesabında benimle evli olduğunu belirtmiş. birlikte resimlerimiz de var. bunları gören yabancı kullanıcılar şikayet etmemiş ama bir Türk bizi şikayet etti :)

logo.png

https://steemit.com/sports/@brittuf/beat-the-capper-expert-ufc-picks-win-5-sbd-if-you-beat-my-picks

aramızda yaptığımız transferleri de kanıt olarak sunmuş. acaba eşim veya ben kazandığımız ödülleri bu arkadaşa mı göndermemiz gerekiyordu ben mi yanlış anlamışım anlamadım. bitrex hesabımız da bir tane var ki sizde biliyorsunuz üyeliğimin onaylanması 1,5 ayı buldu. ve kazandığımız ödülleri benim hesabıma aktarıyoruz.

katıldığımız yarışma kurallarında aynı haneden iki kişi katılamaz diye bir kural yok. ama arkadaşa kazandığımız ödüller batmış sanırım. herkes görsün duysun aramızda böyle insanlar da var.