This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

1994-1999 yılları arası yazdığım amatör şarkı sözleri...

Tabiki gençlik yıllarım, karşılıksız aşklar ve platonik aşkların en yoğun olduğu dönemlerde yazdığım birkaç şiir demiyelim de amatörce yazılmış arabesk tarzda şarkı sözleri. Bir Adanalı ve eski bir Müslüm GÜRSES hayranı olarak, bu şarkı sözlerini ona karşılıksız hediye etmeyi istiyordum. Bir kaç tanesini besteletip söyleseydi yetecekti bana fakat kısmet olmadı... Bu sözlerden birkaç tanesini sizlerle paylaşmak istedim....

123.gif

Dünyanın uzayan bir boşluğunda
Gündüzü yok olan gecesi kalan
Sevdaya kapılıp yüreği yanan
Bir garip görürsen o benim işte...

Sevdası yanıpta külleri kalan
Gülü solupta dikeni saran
Yalnız başına yollarda duran
Bir garip görürsen o benim işte...

Rüzgara kapılmış eli cebinde
Mazisi kaybolmuş çile içinde
Tenha bir köşede duvar dibinde
Bir garip görürsen o benim işte...

Sad-Boy-Pics-For-Desktop-2-660x440.jpg

Ne oldu bize, ne oldu aşkımıza
Felek bakmadı gözyaşımıza
Ecel çıktı bizim karşımıza
Ayrıldık sevgilim işte sonunda...

Eller girdi bizim aramıza
Kader karşı çıktı aşkımıza
Birer kurşun sıktık alnımıza
Ayrıldık sevgilim işte sonunda...

Sen beni, ben seni ölesiye severken
El ele, göz göze hayaller kurarken
Bu sevda sonsuza dek sürecek derken
Ayrıldık sevgilim işte sonunda...

112.png

Sen gittin hala yas tutuyorum
Yüzüm gülmüyor sararıp soluyorum
Gözümde yaş bitene dek ağlıyorum
Neden beni bırakıp gittin sevgilim...

Daha hayatımız taze bahardı
Günlerimiz birbirine neşe katardı
Gözlerimiz birbirine dalıp bakardı
Neden beni bırakıp gittin sevgilim...

Sen benim gonca gülümdün
Mis gibi kokan sümbülümdün
Hayattaki en güzel düşümdün
Neden beni bırakıp gittin sevgilim...

Resim:
https://turgaykurtulus.wordpress.com/
https://mosthdwallpapers.com/sad-boy-wallpapers-alone-sad-boy-hd-wallpapers/