TR Tagına Daha Fazla Destek Vereceğim

a-wealth-of-3216596_1920.jpg

Haftada 40 SBD kadar ödül yaratma kapasitem olmasına rağmen vakitsizlik nedeniyle bugüne dek küratorlüğe soyunmamıştım. İşlerimin yoğunluğu steemit başında uzun saatler geçirmeme engel oluyor. Sadece sabah ve akşam saatlerinde tr tagında yayınlanan iletilere hızlıca bakarak asgari şekil şartlarını sağlayan postlara küçük yüzdelerde oy vermiş, ödülleri mümkün olduğunca tabana yaymaya çalışmıştım. Oylamalarımın daha büyük bir kısmını smartsteem.com üzerinden kullandığım bota otomatik yaptırıyordum. Smartsteem'in otomatik oylama botu etiket seçimi olanağı vermediği için bu oylar doğal olarak Steemit Türk komünitesine gitmiyordu.

@emrebeyler dün tr etiketindeki en etkili kuratörler listesini yayınladı. Kendi ismimi 4. sırada görünce tr tagı için önemli bir kürator olduğumu idrak ettim. Liste aşağıda yer alıyor.

Steem fiyatı son bir ayda sürekli düştü. Bu durumun Steemit camiasında bir parça moral bozukluğu yarattığını tahmin edebiliyorum. Steemit'e emek veren içerik yaratıcıları daha az kazanır oldular. Neyse ki yaratılan Türkçe içerik sayısında azalma olmadı, diğer topluluklarla kıyasladığımda birbirimizi çok daha iyi desteklediğimizi görüyorum. Tr etiketi altında yayınlanan neredeyse her içerik en azından 3-5 beğeni alıyor. Parasal getirisi bir yana, beğeni ve yorumlarla insanları cesaretlendirmenin önemli olduğunu düşünüyorum.

Kürasyon dünyasında "curation trail" diye bir kavram var. Birilerinin kürasyon izlerini takip etmek, onların oyladıklarına oy vermek anlamına geliyor. Steemaouto üzerinden @treasureteam ve @anadolu kürasyon izleri takibe aldım. Görece düşük yüzdeyle başladım, sistemi iyice anlayıp içselleştirdikten sonra yüzdeyi artıracağım. tr etiketi için kurasyon yapan başka hesaplar varsa onların kürasyon izini de takip edebilirim.

Bunun dışında tr tagında eskisine kıyasla daha yüksek yüzdeyle manuel kürasyon yapacağım ve tüm steem gücümü tr tag'ına yönlendireceğim. Tabana yaygın, ancak diğer taraftan kaliteli, emek verilmiş içeriğin de hakkını vermeye çalışan bir anlayışla oylama yapacağım.

Kürasyonda ayrıca takip, yorum ve oylarıyla bugüne dek bana destek veren steemitçilere öncelik vereceğim.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
32 Comments
Ecency