Ingilizceyi oyun oynar gibi öğrenin

image

Merhaba arkadaşlar discord da ki sıcak ortam beni tekrar post yazmaya itti ve bu sebeple hepinize teşekkür etmek istiyorum. :)

Ingilizce öğrenmek için hergün 10-15 dakika vakit ayırarak kullanabileceğiniz bir program tavsiye etmek istiyorum.
Temel konulardan başlayarak sıra ile bölümler arasında geçiş sagliyorsunuz. Kısa yoldan ilerlemek isterseniz eğer küçük bir testi geçmek zorundasiniz.Test başarılı olursa eğer bildiginiz ve atlamak istediğiniz konuları geçerek ileri seviyelere geçebiliyorsunuz.

image

Programın sevdiğim özelliklerine gelirsem giriş yapamadığım zamanlarda sürekli hatırlatıci mesajlar göndermesi ve üyeler arasında haftalik birincinin seçildiği bir yarış listesinin olması. Bu liste ile biraz hırs kazanmak mümkün.

image

Dualingo nun en çok verdiği mesaj ise sosyal medya da geçirilen 15 dakikanın hicbirsey kazandirmadigi yönünde . Bu mesaj da eminim etkili olacaktır.

Bu arada iki aydır ingilizce kursuna da gidiyorum. Program sayesinde oldukça fazla kelime ezberleyip kurs da çok faydasını gördüm diyebilirim

Görüşmek üzere:)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
19 Comments
Ecency