This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Noktalama İşareti Olsaydın Tercihin Ne Olurdu ?

Bir virgül mü olmak isterdiniz?
İnsanların hayatında hep nefes alıp vermesine yardım etmek için…
Yoksa bir nokta mı.??
Son sözleri söylemek gibi…
Yada her şeyin bir sonu olduğunu belirtmek için…
Ve ya bir başka cümlenin başlangıcını müjdelemek mi isterdiniz….
Hayatı kısaltmak için mi nokta olurdunuz,
Kaçıncı sırada bitirdiğinizi söylemek için mi??
Üç nokta mı olmak isterdiniz?
Söyleyecek şeyler bulamadığınızda belirsizliğinizi desteklemesi için…
İki nokta üst üste olup sürekli açıklama mı yapmak isterdiniz?
Uzun çizgi olup sürekli kafa mı şişirirdiniz?
Soru işareti olup hep soru mu sorardınız?
Parantez mi olurdunuz her şeyi ayrıca açıklamak için?
Tırnak işareti olup başkalarından alıntı yaparak mı yaşardınız hayatınızı??
Yada kesme işareti olup birilerine bağlı olarak mı?
Denden mi olurdunuz yoksa?
Hiç yakıştıramadım size oysa…
Kişileri taklit ederdiniz yani….
Eğik çizgi olup ayırır mıydınız kimseyi,düşman olmasalar bile?
Düzeltme işareti olup düzeltir miydiniz herkesi;
İlk önce kendinizi düzeltmeniz gerekirken….
Yoksa noktalı virgül olup bazı şeyleri sonlandırmak yada sonlandırmamak arasında mı kalırdınız ben gibi?
Ünlem işareti mi olurdunuz?
Her şeyi şaşırarak bakmayı adet edinip…
Yada kızıp sevinip heyecanlanır mıydınız her şeye???
Belki de kısa çizgi olup hep mesafe koyardınız herkese…
Ne olmak isterdiniz?
Nasıl bir hayat yaşamak isterdiniz?
Dönüp bakın şöyle bir hayatınıza…
Hangi noktalama işareti olarak yaşamışsınız?
Yada yaşıyorsunuz?
”Ben şu an bu yazı ile soru işareti olarak yaşıyorum”
”Bazen nokta…”
''Bazen iki noktalama işaretini yaşıyorum kendi benliğimde…''
iki nokta ve parantezi yan yana getirip gülümsüyorum hayata...

Ya sen hangisisin?IMG_20180821_173357_933.jpg

Not:
( Hepimize anlam taşıyan bayram dileğiyle )

Teşekkürler...