This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Verge Bullish Flag - Yeni bir alım fırsatı mı?

Verge koini art arda yaptığı büyük yükselişler esnasında mutlaka fark etmişsinizdir. Peki ne oldu da yılın sonuna doğru bu kadar yükseldi ve bu yükseliş devam eder mi?

Öncelikle Verge'in alameti farikası nedir, ona bakalım. Verge de tıpkı Monero gibi izlenemez transaction teknolojisi olan bir koin. Verge dev. ekibi, 'Wraith Protocol' adıyla bir teknoloijk yenilikten bahsediyor. Kısaca, anonimliği bu protokol vasıtasıyla kullanıcının seçimine bırakıyorlar. Bu protokol hayata geçerse, Verge gönderimi yaparken anonim olup olmamaya gönderen kişi karar verecek.

Yükselişte bunun etkisi nedir diye soracak olursak; Geliştirici ekip, bu protokolün 2017 son çeyrek itibarıyla aktive edileceğini açıklamıştı. İşte son bir aydır oluşan artış bunun açıklanma fiyatlaması olabilir. Gel gelelim yıl sonuna 6 gün kalmışken henüz bir açıklama yapılmadı. Bu nedenle fiyatta dün bugün bir gerileme başladı.

Yükselişteki ikinci etmen, John McAfee'in malum spekülasyonlarında Verge de yer vermesi. McAfee tviterda bir takipçisinin kendisine sorduğu 2018'de Verge ne olur sorusuna, "muhtemelen 15 dolar" diye oldukça iddialı bir cevap verdi.

verge.jpg

Kaynak

Hepsini bie kenara bırakarak teknik analiz bize ne söylüyor diye bakacak olursak, Verge'in net şekilde bir bullish flag formasyonunda olduğunu görüyorum.

verge2512.jpg

Hedef olarak 2637 Satoshi gözükmekle beraber, kısa sürede bu kadar yükselmiş bir koin oralara ulaşabilir mi? Ya da bullish flag gerçekçi mi? Ben de emin değilim ama teknikte görünen bu.

Ne yapmalı?

Açıkçası ben elimdekilerin birazını 1800 satosilerde bozmuştum. Şu an elimde kalanları ise Wraith protokol bugün açıklanmazsa elbet bir ara açıklanır diyerek tutmaya karar verdim. 15 dolar olur mu bilmiyorum (bu yaklaşık 217 milyar dolar market cap demek) ama bundan sonra yerlere düşecek bir koin gibi de gelmiyor.

Yatırım tavsiyesi değildir.