This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Bitcoin'de (benim için) Satış Zamanı

Biliyorum, ne kadar da güzel yükselip gidiyor değil mi? 6.000$'lar 10.000$'lar havada uçuyor. Hepimizin hayalinde. Ama gerçeklere dönecek olursak Bitcoin'de zirve çok yakın ve her çıkışın bir inişi var. Bir önceki yazıda zirvenin yakın olduğunu ve bir düşüşün geldiğini söylemiştim. Bu analize sadık kalarak, 6.000-8.000 hayallerimi bir daha ki dalgaya bırakıyor ve kar satışımı gerçekleştiriyorum.

15 Eylül'de 11.000 TL civarından girmeye başladığım BTC'de ortalama maliyetim 13.250 TL. Bugün itibarıyla elimdekilerin %70'ini 17.600 TL'den sattım. Geriye kalan %30'u ise olası 5.000$ üzeri bir fiyatta satacağım. Eğer orası gelmeden beklediğim düşüş başlarsa 4.500$ altına indiği an hepsini bırakırım. :) Aç gözlü olmanın alemi yok.

btcusd3.jpg

Biraz daha yakından bakarsak, bugün-yarın 5000'e geleceğiz ve dananın kuyruğu kopacak. Eğer doğru sayım buysa 6000'ler gelmeden 5000-5150 arasından düşüş başlayabilir.

btcusd30.jpg

Yine belirteyim bu blogda kendi yaptıklarımı anlatıyorum. Yatırım tavsiyesi değildir. Lütfen yatırım kararlarını kendiniz alınız.