Cryptocurrency: Steemit' de 6 Ay oldu

image

Steemit


Kaynak:steemit.com
Bugün baktım da #steemit ' de 6 ayı doldurmuşum. Zaman ne kadar nankör her şey çok hızlı ilerledi. Keşke hesabım da aynı doğrultuda ilerleseydi demek isterdim :) Ne yazık ki 6 ayın hasılatı 42sbd, 15steem, 16steempower. Yani attığım taş öldürdüğüm kurbağaya değmemiş. Biraz karamsar bir başlangıç oldu sanırım. Ama aksine halen umutluyum. Steemit' de kazanmak gerçekten çok zor. Tabi bu herkes için böyle değil. Şeytanın bacağını bir kere kıranlar için her şey daha kolay. Bu yüzden küçük hesaplar yapmak yerine şeytanın bacağını kırmaya ve işin özünü kavramaya çalışıyorum.

Steemite ilk başladığım zamanlarda her şey daha kolaydı. @Dmania, @Dtube, @Dlive gibi platformlar henüz yeni açılmıştı ve oy almak çok kolaydı. Benim hedefim o dönemler her paylaşıma 100$ oy atan @Dsound' du fakat dsound' un sisteminin diğer platformlardan çok daha farklı olduğunu farkettim. Bu sebeple müzik yapmayı bıraktım. @Dsound oylama sisteminde değişikliğe gidilirse belki tekrar denerim. Yok hayır sağdan soldan indirdiği müziği defalarca yükleyip her seferinde oy alan kullanıcılara karşı bir şey yapılmazsa aynen bu şekilde devam. Neyse. O zaman daha farklı stratejiler izleseymişim şuan daha başka yerlerde olabilirmişim onu fark ettim fakat ziyanı yok. Steemit halen tüm dünyada popüler değil ve halen biz yeni kullanıcılar için bir şans var.

Steemit Kendini Nasıl Geliştirir ?


Steemit' in bir facebook, bir twitter olması için halen kırk fırın ekmek yemesi gerekiyor. Steemitin en güzel özelliği para kazandırması. Steemitin en kötü özelliği' de para kazandırması. Neden diyecek olursanız eğer steemite google' da "internetten para kazanma" yazanlar geliyor. Gelmesine gelsinler tamam ben de onlardan biri oldum fakat bu sebeple onlarca hesap açmak, sürekli spam yapmak vs. vs. nedir? Bu yüzden steemitin para kazandırmaya devam ederek nasıl daha eğlenceli ya da bilgilendirici olabiliriz sorusunu kendisine sorması lazım.

Daha eğlenceli ve bilgilendirici olmak para kazandırmaktan daha fazla prim yapar. Sonuç olarak onedio.com diye bir gerçek var. İnsanlar güzel vakit geçirmeye önem verir. Bu yüzden steemitten öte steemit' e bağlı olan platformların kendisini geliştirmesi gereklidir. @Dsound' dan bahsedeyim. Oy alan kullanıcılar günde 1 adet şarkı atıyor. El insaf kim günde bir şarkı üretip paylaşabilir. Ayrıca yüklenen parçalar ipsf sebebiyle 1 haftaya kalmadan dinlenilemez hale geliyor. Ben @Dsound' a müzik dinlemek için giren bir kişinin dahi olduğunu sanmıyorum. @Dmania' da eleştirilmesi gereken bir platform. Neyin komik olduğu değil kimin paylaştığı önemli. Bu yüzden adalet namına bu platformlara yapılan delegasyonların çekilmesi steemit adına daha iyi olacaktır.

@Dtube, @Dlive gibi iki video paylaşım ve yayın sitesi kendilerini geliştirmek adına daha iyiler. Bu platformlar gerçekten steemite çok şey kattı. Bunun sebebi buralarda güzel vakit geçirilebilmesi. Zamanla popülerliklerini artıracaklarına ve büyük video paylaşım siteleriyle kapışabileceklerine inanıyorum. Umarım Türkler olarak bu platformlardan nasibimizi alabiliriz. Tabi kurnaz geçinenler sebebiyle tüm platformlardan ülkece ban yemezsek :)

Şahsım adına konuşayım 3 kuruş kazandıysam 2.9 kuruşu @kusadasi ekibi ve #cointurk projeleri sayesinde oldu. Gel gör ki şark kurnazları yüzünden sonunda bu proje de askıya alındı. Umarım @kusadasi ve ekibi mücadeleyi bırakmaz. Aksi halde steemit Tr' de buz devrini yaşayabilir.

@steempress-io projesinin steemit tarafından desteklenmesi ve delege edilmesi gerçekten çok iyi oldu. Bu sayede cüzzi de olsa her gün bir paylaşımımıza oy alabileceğimizi biliyoruz ve bu bize ciddi bir gelir sunmasa da en azından motive ediyor ve gayretlerimizin tamamıyla boşa gitmediğini görüyoruz. Bu proje de sömürülmeye çok açık. Umarım moderatörler güzel çalışır ve kopyala yapıştır yapan, spam yapan hesapları bir bir tespit ederek kapatırlar. Aksi halde gerçekten emek veren kullanıcılar küstürülecektir.

Steemit' in Geleceği Parlak mı?


Steemit zaman zaman kendinden soğutsa da geleceğini ben iyi görüyorum. Sistemin bir patlama noktası mutlaka olacaktır. Facebook nasıl bir üniversitenin mesajlaşma servisiyken bir anda tüm Amerikaya daha sonra dünyaya yayıldıysa steemit' de bir gün bu şekilde aniden yayılacak ve haberlere konu olacaktır. Umarım o zamana kadar kendilerini yeterince geliştirirler. Steemitin yavaş gelişmesinin sebeplerinden birinin de üyeliklerde onay sistemi olduğunu düşünüyorum ve bu sistemi destekliyorum. Aksi halde ani kullanıcı yükselmesi enflasyona sebep olarak büyük yatırımcıları batırabilir küçük yatırımcıları ve normal kullanıcıları da steemit' den soğutabilir.

Bahsettiğim her şey kişisel görüşlerimden ibarettir. Sağlıcakla kalın.


Posted from my blog with SteemPress : https://hkmusic.timeets.com/2018/08/02/cryptocurrency-steemit-de-6-ay-oldu/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency