Trendyol'un Kendi Ürününe Kötü Yorum Yaptırtmaması

img_0.7347176945849797.jpg
Trendyol'un kendi markası olan TRENDYOL MAN'den ürün sipariş ettim. Gerçekten güzel bir ürüne benziyordu internetten bakıldığında fakat gelen ürün aşırı derecede defoluydu ve kötü bir kokusu vardı. Bu yüzden iade etmek zorunda kaldım.
img_0.6466213768164575.jpg
Kaynak
Tendyol hakkında bazı görüşler:
İsmini vermek istemeyen birinin söyledikleri:
trendyol ürün satan mağazayı araştırmıyor.güvenip de aldığımız mal zorla elimize bırakıldı.
muhatap aradık , kimse oralı olmadı. müşteri temsilcileri sadece dinliyor onlara öğretilen cevaptan öteye gitmiyor. size mail olarak geri dönülücek diyorlar , dönüş yok. tam kandırmaca olmuş.
hiçbir sistem doğruluğu kalmamış. önce adresimi yanlış girdiler alakasız bir yere gitti, sonra iade koduyla gönderdiğimiz yer robotunu mağaza görüp almamış ve tarafımıza hiç dokunmadan yine bize dönmüş 1 aydır can çekiştik . trendyol yardımcı olacağız dedi oralı olmadı. satıcıya mesaj atıyoruz başka satıcıdan ürün elimizde inceliyoruz mesajı geliyor. halbuki ürün tarafımıza dokunulmadan geri iade edilmiş. kargoda ...
kargo bizi arıyor alın yoksa boşta kalan mal olarak merkeze gidicek diyor. o sırada trendyol uygulamasında sanki ürün teslim edildi çoktan girilmiş bile.. halbuki kargoda..
mecbur kullanmadığımız istemediğimiz ürünü teslim aldık çünkü tam 2699 tl miz çekildi. yazıklar olsun . mağdur olmazsınız denildi güvendik mahvolduk. zaten sistem tamamıyla çökmüş gördük.. mecburen hiç açmadan kargodan aldık. ilk başladığında trendyol müşterisiydim. uzun süre sonunda çok değişip asla güvenmemem gerektiğini maalesef ki anladım.

marka kendini temsil ederse marka olur.

yazıklar olsun..

not: şöyle bir baktım yorumlara .. hep benim gibi mağdur çok .. trendyolla dolandırıldım diye düşünüyordum. doğru düşünüyormuşum. bence insanları daha mağdur etmeyin dükkanı kapatın ..örneğin ben artık sizi kapattım ve paramı geri almak istiyorum .. Verecek yok o başka..
img_0.2255357545427262.jpg
Kaynak
Ümit U.:
iki kere alışveriş yaptığım e-ticaret sitesi. ürünlerim vaadedilen süreden önce elime ulaştı. ilk alışverişim tutarını bilmiyorum ama geçen hafta 670 liralık alışveriş yapmama rağmen hala 9.99 lira kargo parası alması tuhaf geldi .
rekabetin iyice arttığı ve herkesin “50 tl üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo “ diye yırtındığı ortamda bunların hala belirli limitlerin üzerinde alışveriş yapanlara bu türden indirimler uygulamaması tercih edililirliğini sorgulatıyor. belki bu türden kampanyaları vardır, limitleri varsa ne kadar bir limit onu da bilmiyorum ama 670 liralık alışverişte 10 liranın peşine düşmek ilginç geliyor.
alışverişimden sonra, bir sonraki alışverişim için 10 lira indirim kuponu tanımlamışlar. bu hareket daha itici bir hale getiriyor diyebilirim.
ürün çeşitliliği, hızlı kargo ve uygulamanın kullanım kolaylığını 10 liralık kargo bedeliyle gölgelemeseler keşke.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency