Ekşi Sözlükte Beni Tanımladılar

Ekşi sözlükte de kendi tanımımı buldum. Dehb tedavisi için kullanılan ilacın yorumlarında benimle aynı sorunları yaşayan birisinin yazdıkları

Photo

Gündelik hayatta herhangi bir insanla verimli bir şekilde maksimum 10 saniye iletişim kurabilen biriyim, 11. saniyede kafamda alarko kombi gerçek kombi gerçek konfor çalmaya başlar. yapılması gereken bir iş hakkında yapmam gereken her şeyi bilir, planlar düzene koyar sonra da hiçbir şey yapmadan beklerim. söz konusu gece alınan ama hayata geçmeyen planlar olduğundan bir dünya markasıyım. bu sadece okul veya iş değil hayatımın her alanında benimle olan bir durum. ironiktir ki bu planlamalar sayesinde bugüne kadar işime yarasın ya da yaramasın bir çok bilgiyi bu şekilde edindim ama herhangi bir faydasını göremedim. ta ki düzenli olarak bu ilacı kullanmaya başlayana kadar.

Arkadaş çok komik bir üslupta anlatmış ve birazcık abartmış. Evet dikkat konusunda fayda sağlasa da o kadar ciddi tedavisi yok. En çok güldüren kısım;

Gündelik hayatta herhangi bir insanla verimli bir şekilde maksimum 10 saniye iletişim kurabilen biriyim, 11. saniyede kafamda alarko kombi gerçek kombi gerçek konfor çalmaya başlar.

Beni tam olarak anlatan kısmı;

Yapılması gereken bir iş hakkında yapmam gereken her şeyi bilir, planlar düzene koyar sonra da hiçbir şey yapmadan beklerim. söz konusu gece alınan ama hayata geçmeyen planlar olduğundan bir dünya markasıyım. bu sadece okul veya iş değil hayatımın her alanında benimle olan bir durum. ironiktir ki bu planlamalar sayesinde bugüne kadar işime yarasın ya da yaramasın bir çok bilgiyi bu şekilde edindim ama herhangi bir faydasını göremedim.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency