This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Steemit hakkında

ben daha yeniyim saatlerce dolaşıyorum steemit,i iyice kavramaya çalışıyorum ama bir türlü çözemedim bazı kişiler kaliteli içerik girmelerine rağmen pek ilgi görmemiş bazıları basit bir gezi toplantı seminer vb anlarını fotoğrafları ile paylaşmışlar bunlara ilgi çok bu değerlendirmeden yola çıkarak kendime bir algoritma çıkartayım diyorum bir yere kadar gelip orda tıkanıyor.daha önce google algoritmasını çok saygıdeğer bir arkadaşım olan murat ile konuşup tartışırken, işte başlığa büyük harf ile başlamak ,etiketler,özgün içerik,link alıp verme gibi

steemit.jpg

http://steemit.com

pagerenk değeri yüksek olma ve daha bunun gibi bir çok kriter üst sıralara çıkmada büyük faktör ama steemit öyle değil galiba burada zaman ile taşlar yerine oturacak bazen bir resim bazen bir anı bazende bir makale veyahut bilgi durumu değiştirebilir öyle değilmi arkadaşlar.yinede güzel bir ortam

google.jpg

https://dawhois.com