Kürasyon Ödüllerini Arttırma Taktikleri

Logopit_1524304697450.jpg

Merhaba Dostlar, Merhaba değerli Steemit Kullanıcıları

Bugün kendim fayda sagladığım ve sizlerinde faydalanmasını istediğim bir konu hakkında taktiklerimi/görüşlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Nedir Peki?

Bildiğiniz üzere Steemit platformunda "Curation Rewards" (Kürasyon Ödülleri) diye bir kazanç mevcut. Oyladığınız içeriklerin toplam ödüllerinden bizlere kalan kürasyon ödülleridir. Haliyle katkı sağladığımız/oynadığımız içeriğin bizlere STEEM POWER olarak geri dönüşü de diyebiliriz.

Buraya Kadar Herşey Tamam!!!

Peki Kürasyon Ödüllerini Nasıl Arttırırız?

Oyladığımız bir içerikten bize maksimum seviyede Kürasyon Ödülü gelmesi istiyorsanız, İçeriğin 30 dakika geçmesini beklemek daha mantıklı olur. Çünkü 30 dakika sonraki oylamalarda Kürasyon Ödülü küratörlere daha çok gitmektedir. Bu nedenle eğer bir içeriği oylayacaksak, 30 dakika sonra oylamak bizlere daha fazla geri dönüş sağlayacaktır.

Buraya Kadar da Herşey Tamam ise, O zaman Taktiklerime Geçiyorum!

İlk olarak @marketstack adlı kullanıcının "Steemnow" üzerinde istatistiklerine bakalım!
IMG_20180421_125120_641.jpg
Gördüğünüz gibi Dün 15 SP ödül almış, Bugün ise henüz 7 SP almış. Bunu yaparken beğendikleri gönderileri % 0.85 =0.01$ oranında oylamış. Ayrıca oyladığı içerikleri hep 30 dakika sonrasında beğenmiş.

Şimdi @marketstack Detaylı Kürasyon Ödüllerine Bakalım!

IMG_20180421_125155_587.jpg
Resimde de görüldüğü gibi neredeyse saniyeler içerisinde hep Kürasyon Ödülü alıyor. Teyit etmek için busy.org/@marketstack/activity bölümünden sizlerde kontrol edebilirsiniz.

Peki Ben Ne Yaptım?

Sıra bana gelince bende hemen hemen aynı taktiği yaptım ve sonuçlardan memnun kaldım. Oylamaları manuel olarak yetiştiremeyeceğim için "Steemvoter" servisini kullanarak belirlediğim kullanıcıları otomatik olarak oylanmasını sağladım.

Şimdi Kendi İstatistiklerime Bakalım!

IMG_20180421_124949_299.jpg
Görüldüğü gibi yavaş yavaş kazanmaya başladım bile. Bende aynı taktiği uyguladım ve seçtiğim kullanıcıları %0.67- %0.80- ve %3 oranlarında oylama yaptım. Bu durum benim Steem Power gücümü çok düşünmediği için rutin manuel oylamalarımı da yapabiliyorum.

Şimdi Detaylı Kürasyon Ödüllerime Bakalım!

IMG_20180421_125031_391.jpg
Resimde görüldüğü gibi aynı sistem bende de mevcut. Neredeyse dakikalar içerisinde kürasyon ödülleri alıyorum.

Daha Çok Kazanmak İçin Neler Yapılabilir

Daha çok kazanmak için daha çok oylama yapmamız gerekir. Haliyle bunu yapmak için Steemvoter servisinin "Premium" bölümünü kullanmalıyız. Aylık olarak 3 SBD karşılında kullanabiliriz. Çünkü normal üyelik sadece 50 kullanıcı eklememize izin verirken, Premium'a geçtiğimizde 500 kişiyi oylama listesine ekleyebiliyoruz. Ben 2 gün önce aldım Premium üyelik ve şuan 400'den fazla kişi oylama listemde yer alıyor.
IMG_20180421_135643_855.jpg

Daha 2 gün olduğu için henüz geri dönüşler artış sağlamadı bir hafta sonra geri dönüşler etkisini gösterecektir.

Değerli Dostlarım anlatacaklarım şimdilik bu kadar. Umarım faydalı bilgileri sizlere sunmuşumdur. Hoşçakalın..!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now