This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

ŞİKAYET, GÖRÜŞ VE ÖNERİ

unnamed.png


Merhaba arkadaşlar
Daha önce bu tür bir içerik paylaşıldı mı bilmiyorum. Takipçilerim ve takip ettiğim kullanıcılarla iletişimimin daha iyi ve sağlıklı olabilmesi amacıyla böyle bir içerik hazırlama gereği duydum. Sonuçta akıl akıldan üstündür.


İçerik olarak genellikle edebiyat üzerine yazmaya çalışıyorum elimden geldikçe. Çünkü hissettiklerimi yazıya dökmeyi seviyorum. Hislerimi kalemim aracılığıyla kâğıda anlatmayı seviyorum.
Edebiyat dışında ise @kusadasi projelerine katılım göstermeye çalışıyorum.
Arada sırada ise ilgimi çeken diğer konular hakkında yazıyorum.


Şimdi sizden içerik, profil, görsel veya Steemit'te yapılması ve yapılmaması gerekenler konusunda, bana benimle ilgili şikayet, görüş ve önerilerinizi yorum olarak belirtmenizi istiyorum. Paylaşınlarım ile ilgili her türlü yoruma açığım ve bekliyorum.


Herkes kendi penceresinden bakar olaylara. Şimdi kendime sizin pencerenizden de bakmak istiyorum. Kıymetli yorumlarınızla kendi penceremi geliştirmem, düzeltmem ve yenilemem için yardımcı olur musunuz ?