Tahirozgen Hocamızın Rüya Yorumunun Devamı :)

4DD69C36-B22A-451E-9874-74005F5534AF.jpeg
Source
Kaynak:tahirozgen hocamın rüyasında gördüğü resim

Uzun bir aradan sonra yeniden herkese merhabalar steemitin güzel insanları :

Uzun zamandır yazı yazamadığımı farkettim ve gece gece yazmaya başladım, çoğunuz bilirsiniz rüya yorumları yapıyorum, bu benim özel yeteneğim ve ben bu yeteneğimi sizlerin rüyalarını yorumlayarak geliştirmeye çalışıyorum, bunun için ilk kurbanım @tahirozgen hocam oldu, bir rüyasını paylaşması üzerine hemen kollarımı sıvadım ve rüyasını yorumlamaya başladım, ancak hocamız rüyalarını çok uzun gördüğü için hatta günlerce rüya görerek yaşadığı için yorumlamam birkaç bölüm uzadı, bir yazıda yorumlayamadım tüm rüyasını, olsun bu benim işime geldi, iyiki uzun uzun rüya görmüş de bana yazma konusu oluştu. Birkaç post yazdım abuk kuşlarla dolu rüyayı yorumlarken bu da benim işime geldi. Kendisine buradan gördüğü bu güzel abuk kuşlu rüya için teşekkür ediyorum. Şimdi rüya yorumlamaya devam ediyorum arkadaşlar. Sizler de rüyalarınızın yorumlanmasını isterseniz bedavaya yorumlayabilirim, tek şartım rüyanızı post olarak steemitte paylaşmanız, gerisi ben de harika yorumlayacağım :))

Rüya Yorununun Devamı:

Üzerine pantolonumu da çektikten sonra aceleyle annemi öptüm ve hemen sağ tarafımda duran kapıyı açtım. Kapı açılır açılmaz; pembe bir ışık dalgasıyla vakumlandım kapının diğer tarafına ve her yer çok hızlı bir şekilde karardı. Yerde yatıyordum öylesine. Kalkmaya çalıştım ama kaldırdığım kafamı sert bir şeye çarpmıştım. Bir tabutun içerisinde olduğumu anlamam geç olmadı. Güçlü bir tekme atarak; tabutun kapağını kırdım ve çıktım dışarıya. Hareket halinde bulunan bir cenaze aracının üzerinde duruyordum. Tabutun yanında duran bir silah gördüm. Hemen eğildim ve silahı elime aldım. Arkamızdan hızla o mor tırın yeniden geldiğini fark ettiğim an, tek bir el ateş ettim. Şoför koltuğunda oturan adamı kafasından vurabilmiştim. Beyni patlayan adamın kafasından yarasalar fırlayıp kaçışmaya başlamışlardı.

üzerine pantolonunuzu çekmeniz; uyurken üşüdüğünüze, sağ taraftan kapıyı açmanız birinden iyilik göreceğinize, kapı açılır açılmaz pembe ışık dalgası ile vakumlanmanız, size üç harfliler musallat olmuş hocam, onları görmüşsünüz rüyanızda pembe ışık onlardan kurtulacağınıza, vakumlanmanız bu durumun sizi baya etkileyeceğine, her yerin kararması aydınlıklara çıkacağınıza, üzerinizdeki tüm sıkıntıları atacağınıza, kendinizi bir tabutun içinde görmeniz ömrünüzün uzun olacağına, 100 yaşında tontiş bir dede oluncuya kadar yaşayacağınıza, tabutun yanında gördüğünüz silah sizin kariyerinizi temsil ediyor, silahı elineze almanız ise çok güçlü bir kariyere sahip olacağınıza işaret ediyor, tek el ateş edip şöforü kafasından vurmanız ise sırtınız yere gelmeyecek inşallah hocam. Adamın beyninin patlayıp içinden yarasaların kaçışmaya başlaması ise kariyer sürecinizde gözlerin üzerinizde olacağına işaret ediyor. İş arkadaşlarınız sizi kıskanabilir.

Lakin yarasaların kanatlarında, metal dikenli kilitler vardı ve kaçmaya çalışırken uçamayıp tırın önüne düşmüşlerdi. Onların düşmesiyle; tırın lastikleri patladı ve patlayan lastiklerden kanlar püskürüyordu. Bir süre savrularak ilerleyen tır; en sonunda yan yatarak durmuştu ve kasasından etrafa, mosmor kesilmiş, sonu gelmeyen cesetler fışkırıyordu. Saçılan cesetlerden ucu bucağı görünmeyen koskoca bir dağ oluşmuştu.

Yarasaların kanatlarında metal dikenli kilitler olması, bu metal dikenli kilitler seyrek aralıklardaysa iş arkadaşlarınızın size nazar etmeyeceğine, eğer sık aralıklardaysa iş arkadaşlarınızın sizi kıskanarak nazar ettiğine işaret ediyor, yarasaların uçamayıp düşmesi ise iş arkadaşlarınızın sizi kıskanmaktan hasta olduklarına, onların düşmesi ile tırın lastiklerinin patlaması ise bir tır yoluculuğu yapacağınıza ancak, tırın önüne bir kedi çıkıp kediyi eziceğinize ve her tarafın kan gölüne döneceğine işaret ediyor, cesetlerden dağlar oluşması yakında bir çok bebek bekleyen ailelerin haberlerini alacağınıza, bu bebek haberini eşinizden de alabilirsiniz :), hayırlısı olsun hocam bir kız çocuk gelebilir arkadan :) gerçi evladın kızı erkeği bir hayırlı olsunlar yeter değil mi?

Bir rüya yorumunun daha sonuna geldik arkadaşlar, son bir bölüm daha kaldı, bir dahaki bölümde görüşmek dileğiyle kalın sağlıcakla :)



Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2019/01/20/tahirozgen-hocamizin-ruya-yorumunun-devami/
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
19 Comments
Ecency