Merhaba Hıve Platformu 😀

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Herkese merhabalar 🤗

Uzun bir aradan sonra, bir merhaba demek istedim. 2017 yılında sizlerle başladığım steem yolculuğuna iki yıl ara vermişim. Bu ara vermede hayatımda çok şeyler değişti ve görüyorum ki steemitte de çok değişiklikler olmuş. Yeni steemian kardeşlerimiz, yenilikler ve hıve platformu… Tabiki benim ilk evim steemit olduğu için ilk merhaba yazımı yine steemitte paylaşmak istedim.

Buradaki arkadaşlarımın hiçbirini unutmadım. Hatta hala görüştüğüm güzel arkadaşlarım da var. Tek tek isim vermiyorum. Onlar zaten yazımı görünce bana merhaba diyeceklerinden eminim. Çünkü bizim arkadaşlıklarımız çok güzeldi. Hep dayanışma ve hoşgörü içerisindeydik. Elimizden geldiğince herkese yardımcı olurduk, gönüllü olarak. Hatta yeni gelenlere yardımcı olabilmek için sevgili @damla önderliğinde @hosgeldin ekibi bile kurmuştuk. Şimdi geriye dönüp baktığımda ne kadar emek verdiğimizi görüyorum. Hep birlikte gece gündüz demeden… Yaptığım yarışmaları hatırlıyor musunuz. 😀 Ne kadar mutlulukla hazırlardım postlarımı…

Şimdilik yazıma son veriyorum. Ama devamı gelecek. İftara az kaldı. Herkese hayırlı iftarlar diliyorum. Allah'a emanet olun.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency