Haftasonum 🤗

Güzel bir haftasonu gezimden herkese merhabalar 🤗

Bu haftasonu neler yaptım? Nereleri gezdim? Sizlerle paylaşmak istedim.

Ben standart ev ve iş arasında gidip gelen, arada ev işlerinden fırsat bulabilirsem haftasonları sevdiğim arkadaşlarımla gezmeyi seven sıradan bir steemian ım. Hobi olarak yapmayı sevdiğim şeyler arasında ; yürüyüş yapmak, bisiklet sürmek ve steemitte paylaşımlar yapmak, yazı seçmek yer alıyor.

0B11B2C0-59D5-452A-8F80-7F6DDC4B17E4.jpeg

Ben bu haftasonunu çok sevdiğim, liseden beri can dostum olan arkadaşım Nilgün ile birlikte geçirdim. Kendisi gerçek, iyi ve kötü gün dostudur. Allah herkese böyle güzel insanlarla dost olmayı nasip etsin.


Can dostum ve ben 🤗

Herkesin hayatında böyle güzel gülen esprili bir dostu olmalı mutlaka.

Canım arkadaşımla sahilde uzun ve güzel bir yürüyüş yaptık. Yürüyüş yaparken onunla konuşup dertleşmek, masmavi denize ve havaya bakıp huzuru ve mutluluğu yaşamak çok güzeldi. Yürüyüşümüzü yaptıktan sonra çay bahçesine oturup muhabbetimize devam ettik. Herşey çok güzeldi. Üzerimdeki tüm negatif enerjiyi denize attım hepsi suya karıştı buhar olup yokoldu. Bir dahaki haftasonu biriken negatif enerjiyi yine aynı şekilde buharlaştırmayı düşünüyorum.

Sizin de üzerinizde negatif enerji varsa reçete olarak size tavsiyem; sevdiğiniz bir arkadaşınızla (esprili ve eğlenceli olmasına özen gösterin) güzel bir yürüyüş yapıp, açık havada muhabbet edin çok faydası oluyor. 😊

Hernekadar henüz havalar iyice ısınmasa da baharın müjdecisi çiçekleri çekmeden de olmazdı. Sizler için çiçek resimleri çektim 😊


Yakın çekim sarı papatya

Siz de çiçekleri görünce mutlu oluyor musunuz? Ben çok seviyorum. Etrafa güzellik saçıyorlar. Aynı güzel kalpli insanların saçtığı güzellik gibi değil mi? 😊


Bu çiçeğin adını bilen var mı? 😊

İşte benim haftasonum böyle geçti.

Hayatınızdan güzellikler eksik olmasın güzel insanlar, sağlıcakla kalın.

🤗




Posted from my blog with SteemPress : https://baycan.steemblogtr.ovh/2019/04/21/haftasonum-%f0%9f%a4%97/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
24 Comments
Ecency