ÖYLESİNE...

Bu sefer mesajı baştan vermek istiyorum, son günlerde yaşanan resim görüntülemek üzerine yola çıkalım bakalım nereye varacağız. Post hazırlarken resim elbette önemli ama olmasa ne olur bunu burada deneriz. Resmin önemli olduğunun sanırım en güzel örneği gazete tirajının yada görsel bütün ürünlerin ilgi çekmesinin kitaplardan yüksek olması denebilir galiba. Lütfen kitapları bir adım öne çıkaralım (sözü ilk olarak kendime söylüyorum tabi). Neyse resim olarak sizin hayal gücünüze bırakalım, iki dostun harıl harıl ateşte keyifle kaynayan semaverin yanında hasbihal eylemesini gözünüzün önünde canlandırın, kaynak belirtmek zorunluluğuda kalmasın bu arada 😉
Çay için biraz geç oldu ama en azından çay içerken aklınıza gelir belki, şimdiden teşekkür ederim okumaya ayıracağınız zaman için, belki böyle hayali sohbetler devam eder kimbilir...

  • Hazır mısın?

  • Her zaman olduğu kadar,

  • Kadar mı, gibi mi?

  • Kadar dedik ya neyini anlamadın,

  • Anladım ama ikisi arasında fark vardır o bakımdan,

  • Ne gibi fark varmış anlamadım?

  • Anlasan şaşardım zaten,

  • Hıı!

  • Diyorum ki kadar olunca, senin hiç hazır olmadığını biliyorum, gibi demiş olsan muallakta olsa en azından bi ihtimal var der umut ederdim işte,

  • Tamam uzatma ya,

  • Sadete gel diyorsun,

  • Anladığına sevindim,

  • Bi çay içelim ne dersin,

  • O kolay sonrasında ne yapacağız?

  • Sonrasında bir şey yok,

  • Ne yani bunca laf kalabalığı hepsi bir çay içinmiydi?

  • Çay az bir şeymi?

  • Öyle hazır mısın gibi sorular, sonrasında ki göndermeler neydi?

  • Yalan mı?

  • Ne yani arkadaş sanki nükleer santral kuracağız gibi ciddi tavırlar?

  • Çay diyip geçme dostum, çok şey bulacağız içinde,

  • Ne mesela?

  • Senin sıkıntıların var mı?

  • Eh işte herkes kadar,

  • Çözemediğin bir problemin?

  • Oooo çok uzun zamandır var başımda bi tane,

  • İyi işte bak ne güzel,

  • Güzel olan nedir, bi çözümmü buldun yoksa?

  • Benim çözebileceğim bir şeyse şayet, elimden geleni yaparım,

  • Hayır senin çözebileceğin bir şey değil maalesef,

  • Çözüm olmasa bile çay ile uzaklaşalım biraz dünya derdinden,

  • Doğru diyorsun, belkide ihtiyacımız olan biraz uzaklaşmak,

  • Kendinle çare bulamadığın dertlerinden, kendinden uzaklaşmak gerek aslında,

  • Nasıl yani anlamadım?

  • Örneğin, uzun zaman çare bulamadığın derdine belki sen kendin
    olmayınca çare bulacaksın, belki karşındakinin yerine kendini koyunca kendin olmayınca çare bulacaksın, hiç denedin mi?

  • Hayır denemedim, haksız olabilir miyim sence?

  • Haksız değil ama hakkın olanı isteme şeklin yanlış olabilir, dayatmacı olabilir, yöntemi karşı tarafı rahatsız ediyor olabilir, yani karşı taraf haklı olduğunu bilse de rahatsız edici tavırlar karşısında ayak diretiyor ve çözümü çıkmaza sokuyor olabilir,

  • Hiç böyle düşünmemiştim, neyse biraz daha odun atayım ateşe,

  • Bekle biraz hemen atma odunu,

  • Neden? Atalım ateş eksilmesin işte,

  • Biraz suyu kendi haline bırak dinlensin önce, uzun yoldan geldi, kaynarken yapılan hiç bir eylem tat vermez,

  • Nasıl yani, su kaynarken her şey iç içedir bekle biraz herşey dibe çöksün, insan kaynarken de her duygu iç içedir yanlış kararlar verir, bu sebepten dinlenmek, dinlendirmek en doğrusudur bence,

  • İlginç,

  • Çayda insanda bir birine benzer, erken olursa tadı oturmaz geç olursa vakti geçer, her şey deminde güzel, çayda insanda iyice demlenmeli,

  • Düşünüyorumda, haklısın galiba,

  • Sevindim, haklı olduğuma değil düşünmene, düşünmek çözüme atılan bir adımdır,

  • Dostum sen bilge misin?

  • Hayır nereden çıktı bu şimdi?

  • Bilge sözler söylüyorsun ondan,

  • Bilge insan söz söylemez sözü yaşar ve susar sen onun yaşantısından kendine örnekler çıkarırsın,

  • Yani ben hikaye anlatmam diyorsun,

  • Sadece tecrübelerimi kendime çizdiğim yolda iyi kullanıyorum diyelim,

  • Peki biz nasıl yapalım,

  • Yaşadıklarını asla unutma ve konuşacağın zaman ilk önce sözü kendine söyle, eğer seni rahatsız etmiyorsa karşındakine söyle, unutma kelimeler ağzından ayrılınca geri dönüşü olmaz ve kırılan yıkılan kolay kolay düzelmez,

  • Daha dikkatli olacağım artık,

  • Sen demini almaya başladın çayda öyle doldurda içelim artık,

  • İnsanın demini bilmesemde çayın demini bilirim dostum, doldurdum bile buyur,

  • Eyvallah, içelim yola çıkalım dertlerden uzak düşüncelere doğru, umarım döndüğümüzde çareyi bulmuş oluruz, hadi afiyet olsun...

e.avina

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
19 Comments
Ecency