MEÇHUL'E ADANAN MISRALAR...

balloon-1046658_1920.jpg
Kynk

Bir narin çiçek gibi varlığın, hafif ve alımlı bir esinti misali,
Yürürken sahil şeridinde, kumsalı incitmeyen ayak izlerini görüyorum,
Ruhuma dokunan bir bakışının tesiri, ciğerimi ayaklarının altına seriyor,
Nefesimi kesecek kadar etkin, zamanı donduran gözlerini görüyorum,

Sen ellerimi tutan sıcaklık, avuç içime emekçi bir öpücük konduruyorsun,
Bir öpücük damarlarımı dolduruyor, sanki bütün zamanlarımı donduruyorsun,
Ah kadınım gülüşün saldırıyor ruhuma, tüm hücrelerimi dolduruyorsun,
Tertemiz alnına bir buse bırakıyorum, güzelliğinle tüm çiçekleri solduruyorsun,

Meçhul bıraktım sözlerini yeryüzüne, elbette bana ayan kalmalı bakışın,
Bir ben görmeliyim, bir ben bilmeliyim, bir ben tanımalıyım varlığını,
Bir bana olmalı, bir bana varmalı, sular, seller misali akışın,
Bende hüküm sürmelisin, benim gönül ülkemde kurmalıyız uygarlığını...

e.avina

En büyük zenginliğimiz nedir hayatta sahip olduklarımız içinde, sevmekten başka. Seviyorsanız varsınız, seviyorsanız nefes alıyorsunuz, seviyorsanız umut etmek daha güzel, hayal kurmak daha güzel, gün doğumu, gün batımı daha güzel, mavi daha bir mavi, yeşil daha bir canlı seviyorsanız, bir tek siz siz olarak kalmıyorsunuz çünkü daha güzel oluyorsunuz. Sevmeyi sevin, sevdiklerinizden vazgeçmeyin, çünkü siz hayattan daha güçlüsünüz...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency