Steemit ve Steemix ile İlk Tanışma

image

Merhabalar Steemit ve Steemix kullanıcıları...
Bir arkadaşımın tavsiyesiyle tanışmış olduğum Steemit platformunun bende bıraktığı iyi hislerle bu platforma kayıt oldum.Bilinen sosyal medya hesaplarına alternatif olması ve biz kullanıcılara kazanç imkanı sunan bu platforma üye olmanın sevinciyle ilk postumu paylaşıyorum.

image

Steemit platformunda yer alan birçok yabancı kelime ve kavramlar bulunmaktadır.Zaman içerisinde araştırarak ve buradaki Türk kullanıcılarının da yardımlarıyla bu sorunun üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum.
Steemit'in aynı zamanda bir blog sitesi olması da benim için iyi bir özellik niteliği taşımaktadır.Desteklerinizi bekliyorum.Bizlere güzellikler ve hayır getirmesini umuyorum.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency