2030

Píše se rok 2030. Minulá dekáda mi dost významně změnila život. K lepšímu? No takhle, k horšímu určitě ne. Takže ano, spíš k lepšímu.


Zdroj: Pixabay - CC0 licence

Matně si vzpomínám, že před 10-ti lety jsem psával na Steemit dost pravidelně. Ano, psával jsem často a rád. Teď také občas něco přidám, ale spíš nějaký kratší text s fotkou, kde se zrovna nacházím. Stal se ze mne digitální nomád. Nebo spíš cestovatel. Ten jeden-dva články, co napíšu sem na SteemClassic, tak z těch dostanu odměnu kolem 10 STEEM, což je při dnešním kurzu 1000 USD / STEEM pěkných 10 tisíc dolarů. A to mi na moje cestování stačí. Vlastně díky tokenu Q, který jsem prozíravě nakoupil za 3 STEEMY kus před těmi deseti lety, ani nemusím psát žádné články, kdybych nechtěl, měsíčně mi tak 5 STEEMů jen z Q tokenů přistane na můj Steemit wallet.

Kryptoměny se staly už docela mainstreamem, včera jsem si tady na Srílance koupil snídani na nádraží a jízdenku na vlak, vše v kryptu. Dokonce jsem měl na výběr z několika z nich. Přesně nevím, kterou jsem použil, pár jich v mé mobilní peněžence mám. No co vám budu povídat, rok 2025 byl pěkný fičák, po roce 2023 kdy prakticky všechny kryptoměny až na pár vyjímek spadly skoro na nulu, přežily jen ty nejlepší projekty. A já je trefil. Vlastně je už jenom stakuji (ano, vítězové jsou ty, co vám dávají pasivní příjem/stake) a jednou za čas si vyberu odměnu, kterou z nich získám. To je k těm pár STEEMům, které získám za tu fotku tam pláže, jinde přírody, docela dostačující.


Srílanka - Pixabay - CC0 licence

Zítra nastupuji měsíční meditační program, tak ode mne nepočítejte s žádným článkem, až do 19. 2. 2030. Ale nečekám, že první co bych udělal při vystoupení z meditačního centra by bylo postování na SteemClassic. Spíš si počkejte tak do dubna. Mějte se fajn a pamatujte na moje slova - nikam se nežeňte, štěstí příjde za vámi, neuteče vám. Mettá

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
38 Comments
Ecency